CUPRA CONNECT

Sigurnost i potpora

Usluge koje putem interneta putnicima pružaju veću sigurnost i nude funkcije za slučaj nužde kojima se jednostavno rukuje.

Stalni kontakt putem funkcije Poziva u nuždi (emergency call) pobrinut će se za sigurnu vožnju.

U slučaju sudara hitne se službe automatski obavještavaju (emergency call) kako bi vam po potrebi poslale pomoć.

Ponovno spremni za cestu pritiskom na gumb.

U slučaju manjeg oštećenja karoserije ili defekta CUPRA Center će zaprimiti obavijest i pružiti vam podršku putem vučnog vozila ili informacija o najbližoj servisnoj radionici.

Održavajte svoj model marke CUPRA u najboljem stanju zahvaljujući Planu održavanja.

Kada god se uključi upozoravajuća žaruljica ili dospije termin servisa, CUPRA CONNECT povezuje vas s preferiranim servisnim partnerom.

Stalni kontakt putem funkcije Poziva u nuždi (emergency call) pobrinut će se za sigurnu vožnju.

U slučaju sudara hitne se službe automatski obavještavaju (emergency call) kako bi vam po potrebi poslale pomoć.

Ponovno spremni za cestu pritiskom na gumb.

U slučaju manjeg oštećenja karoserije ili defekta CUPRA Center će zaprimiti obavijest i pružiti vam podršku putem vučnog vozila ili informacija o najbližoj servisnoj radionici.

Održavajte svoj model marke CUPRA u najboljem stanju zahvaljujući Planu održavanja.

Kada god se uključi upozoravajuća žaruljica ili dospije termin servisa, CUPRA CONNECT povezuje vas s preferiranim servisnim partnerom.

Daljinski pristup

Upravljajte svojim modelom marke CUPRA s lakoćom iz daljine, uz potpunu transparentnost podataka o vašem vozilu.

Provjerite status svog automobila pomoću aplikacije CUPRA CONNECT App*.

Zaključajte i otključajte vozilo na daljinu, namjestite temperaturu, provjerite razinu goriva u spremniku ili provjerite jesu li svjetla uključena ili isključena.

Odredite lokaciju svog automobila. Odmah.

Lokacija vašeg vozila spremljena je na smartphoneu; k tomu možete aktivirati sirenu i žmigavce.

Vaša CUPRA. Umrežena u svakom trenutku.

Postavite određenu zonu ili ograničenje brzine i primajte obavijesti u stvarnom vremenu. Praktična funkcija kada automobil posudite drugima.

Provjerite status svog automobila pomoću aplikacije CUPRA CONNECT App*.

Zaključajte i otključajte vozilo na daljinu, namjestite temperaturu, provjerite razinu goriva u spremniku ili provjerite jesu li svjetla uključena ili isključena.

Odredite lokaciju svog automobila. Odmah.

Lokacija vašeg vozila spremljena je na smartphoneu; k tomu možete aktivirati sirenu i žmigavce.

Vaša CUPRA. Umrežena u svakom trenutku.

Postavite određenu zonu ili ograničenje brzine i primajte obavijesti u stvarnom vremenu. Praktična funkcija kada automobil posudite drugima.

 

CUPRA CONNECT GEN3. 

Za modele Leon, Ateca and Formentor.

Zaključajte i otključajte svoje vozilo i primajte upozorenja protiv krađe. Postavite ograničenja područja i brzine. Sve iz udobnosti vašeg doma uz aplikaciju CUPRA CONNECT.

 

CUPRA CONNECT GEN4.

Pogledajte ekskluzivne usluge za model CUPRA Born.

Saznajte kako vam najnovija tehnologija GEN4 trenutno nudi neusporedivo iskustvo u vožnji, posebno prilagođeno za vozače CUPRA Born modela.

Često postavljana pitanja za CUPRA CONNECT

Što mogu učiniti u slučaju problema tijekom korištenja CUPRA CONNECT usluga?

Prvo biste trebali provjeriti raspolažete li sljedećim:

  • dobrim internetskim prijmom i vezom za prijenos podataka
  • točnim VIN brojem vozila
  • modelom koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • važećom licencom za usluge (ako je primjenjivo)

Ako se problem ne može otkloniti uz pomoć gore navedenih točaka, obratite se svom trgovcu.

Koje funkcije mogu koristiti u slučaju nepotpune aktivacije CUPRA CONNECT usluga?

Ako CUPRA CONNECT usluge niste registrirali i aktivirali u potpunosti, možete koristiti samo zakonski predviđene usluge (javna funkcija poziva u nuždi).

Što se događa s privatnim podacima koje unesem za registraciju u CUPRA CONNECT?

CUPRA raspolaže bazom podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korištenjem CUPRA CONNECT usluga pripadaju kupcu. Stoga korištenje podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.

Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.

Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se ne dijele s trećim osobama u komercijalne svrhe te se najčešće anonimiziraju (neanonimizirani podaci koriste se samo ako je to nužno). U tim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke pridržavajući se strogih sigurnosnih odredbi.

Koja su vozila kompatibilna s CUPRA CONNECT GEN3, a koja s GEN4 uslugama?

CUPRA CONNECT GEN3 usluge možete koristiti ako posjedujete jedan od sljedećih modela:

  • CUPRA Ateca, proizveden nakon rujna 2020.
  • CUPRA Formentor
  • CUPRA Leon

 

CUPRA CONNECT GEN4 usluge namjenjene su novom potpuno električnom CUPRA BORN modelu. 

U kojim su zemljama raspoložive CUPRA CONNECT usluge?

CUPRA CONNECT usluge raspoložive su u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.

Koliko vrijedi moja pretplata na CUPRA CONNECT usluge?

Razdoblje valjanosti vaše besplatne probne verzije može se razlikovati ovisno o vašoj zemlji i opremi vašeg vozila, ali traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne probne verzije morate je obnoviti kako biste i dalje mogli koristiti usluge.

Korištene usluge:

  • CUPRA CONNECT za radiouređaj (funkcije "Safety & Service" i "Remote Access"). 
  • CUPRA CONNECT za navigaciju (funkcije "Safety & Service", "Remote Access", "Online infotainment" i aplikacije za infotainment*)

*Raspoloživo samo za Leon i Formentor

Što podrazumijeva pojam „Aktivacija u vozilu“?

Aktivacija u vozilu omogućuje vam prijavu svog automobila dok sjedite u njemu, dakle povezivanje sa svojim CUPRA ID-jem, kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT usluge.

Pomoć za registraciju pomaže vam kod jednostavnog kreiranja CUPRA ID računa u vašem vozilu, kod prijave i povezivanja svog vozila te dodavanja u garažu. Tijekom postupka registracije možete vidjeti potrebne pravne informacije (Opće uvjete poslovanja, Smjernicu o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.

Aktivacija u vozilu moguća je za modele:

CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sustavima Media System+ i Connect System+ Navi. Također je moguće u modelu CUPRA Ateca s navigacijskim sustavom.

Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?

Razne privatne moduse možete odabrati na ekranu infotainmenta u izbornicima "Service Management" i "Control Center" te prebacivati iz jednoga u drugi.

Ukrali su mi smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprečavanja zloupotrebe?

Ako ste izgubili uređaj, svoju lozinku možete promijeniti pozivanjem MyCUPRA portala s nekog drugog uređaja. Nova je lozinka potrebna ako želite koristiti usluge iz aplikacije CUPRA CONNECT App. Za dodatnu sigurnost možete promijeniti postavke tako da lozinku ponovno unesete u vremenskom intervalu od 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na računu.

Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju CUPRA CONNECT App?

Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Za to otvorite Apple App Store odnosno Google Play Store i instalirajte raspoložive updateove.

Ako se i dalje ne možete prijaviti u svoj CUPRA CONNECT račun, otvorite CUPRA ID portal i upotrijebite e-mail adresu kojom ste se registrirali, svoje korisničko ime ili broj svog mobilnog telefona kako biste verificirali svoj račun i poništili lozinku. Ako time ne riješite problem, kontaktirajte CUPRA CONNECT službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.

Kako se aktivira Privatni poziv u nuždi? Kako se on razlikuje od Javnog poziva u nuždi?

Kada vaše vozilo prepozna ozbiljan sudar zbog aktivacije zračnih jastuka ili zatezača pojaseva, automatski se uspostavlja veza s call centrom za pozive u nuždi.

Ako je aktivirana usluga CUPRA CONNECT, poziv se upućuje privatnom operateru, a ne pozivom na javni/lokalni telefonski broj za hitne slučajeve. Uz Privatni poziv u nuždi hitne službe primaju dodatne podatke u vezi s vrstom sudara kao što su lokacija, adresa, broj osoba u vozilu te ozbiljnost sudara.

Također, prosljeđuje se informacija o jeziku HMI sučelja kako biste uvijek primili pomoć na svojem jeziku, čak i u inozemstvu. Ako vaš jezik nije dostupan, pomoć ćete primiti na engleskom jeziku, bez obzira na to gdje se nalazite.

Ako želite, ostat ćemo na vezi s vama do dolaska hitnih službi. Uzmite u obzir da u pravilu ne pratimo vašu lokaciju. Vaši podaci prenose se samo u slučaju sudara radi jamčenja vaše sigurnosti. Također je dostupna manualna aktivacija značajke Poziv u nuždi putem modula s tri gumba ili zaslona infotainment sustava.

 

Kako se aktivira Poziv za pomoć na cesti? Mogu li drugi putnici u vozilu također uputiti poziv?

Poziv za pomoć na cesti uvijek se aktivira manualno, no u slučaju manjeg sudara (koji ne premašuje granicu za ozbiljne sudare) prikazat će se skočni prozor s tri gumba (Aktiviraj poziv u nuždi, Aktiviraj poziv za pomoć na cesti ili Otkaži). Svatko može stupiti u kontakt s uslugom Poziv za pomoć na cesti pritiskom središnjeg gumba u modulu s tri gumba ili putem odjeljka Telefon izbornika u vozilu.

Koji se podaci o mojem vozilu šalju tijekom Poziva za pomoć na cesti?

Kada aktivirate uslugu Poziv za pomoć na cesti, vaše vozilo prenosi podatke kao što su kilometraža (km), trenutačni status upozoravajućih žaruljica i obavijesti o kvarovima kako bi vam agenti marke CUPRA mogli pomoći i jednoznačno identificirati kvar.

Kada se aktivira, Poziv za pomoć na cesti također dijeli vrijeme i lokaciju vašeg vozila kako bi agenti znali gdje vas mogu pronaći. To je korisno ako je došlo do kvara vozila u rijetko naseljenom području, a vi ne znate gdje se točno nalazite.

Kako funkcionira Planiranje termina servisa? Koje se vrste podataka o vozilu automatski prenose?

Kada vam infotainment sustav u vozilu pošalje podsjetnik na predstojeći inspekcijski servis, vaš preferirani servisni partner (PSP) prima obavijest. Servisna radionica zatim stupa u kontakt s vama radi dogovaranja termina putem preferiranog načina za stupanje u kontakt (e-mail ili telefon).

Vaš PSP primit će sljedeće informacije o vašem vozilu:

  • vaše podatke za kontakt (ime i prezime, telefonski broj i e-mail)
  • podatke o vozilu (VIN broj, modelsku godinu, model vozila)
  • kilometražu
  • vrstu inspekcijskog servisa (zamjena ulja, servisni interval)
  • datum i vrijeme obavijesti
  • broj dana do sljedećeg inspekcijskog servisa i zamjene ulja.
Koje se informacije prikazuju u Status vozila?

Status vozila prikazuje sljedeće informacije o vašem vozilu:

  • preostali doseg s trenutačnom razinom goriva ili razinom napunjenosti baterije
  • ukupnu kilometražu, udaljenost (km) i preostale dane do sljedećeg servisa
  • udaljenost i dane do sljedeće zamjene ulja
  • status vrata i prozora
  • status pozicije svjetala.
Zašto ne mogu vidjeti posljednji Položaj parkiranja? / Zašto Položaj parkiranja ne prikazuje točnu lokaciju mog vozila?

Ako se vaše vozilo nalazi u području s lošom pokrivenošću mrežom, kao što je podzemna garaža, slanje podataka na poslužitelj možda nije bilo uspješno. U normalnim se uvjetima zadnji Položaj parkiranja vašeg vozila šalje na poslužitelj čim se motor isključi.

Što je Online navigacija? Troši li ona podatkovni promet?

Kada aktivirate CONNECT, vaš navigacijski sustav Navi System+ nadograđuje se i povezuje s internetskom mrežom s pristupom aktualnim informacijama. Time ne nastaju dodatni troškovi - sav podatkovni promet za navigacijski sustav uključen je u servisni paket CONNECT.

Uključene su sljedeće besplatne usluge:

  • Online ažuriranje karti: karte vaše regije automatski se ažuriraju, ovisno o trenutačnoj poziciji i odredištu vašeg vozila. Nije potrebno ažurirati karte kod trgovca niti preuzimati nove karte na USB uređaj.
  • Izračun rute s aktualnim prometnim informacijama na temelju stanja na cesti (kao što su stanje u prometu i vrijeme), u kombinaciji s dinamičnim navođenjem po ruti u kombinaciji s ažuriranjima u stvarnom vremenu.
Koje vrste parkirnih mjesta i benzinskih postaja mogu vidjeti na Online Infotainment zaslonu?

Usluga Parkiranje prikazuje vam ukupan broj raspoloživih parkirnih mjesta u:

  • javnim garažama
  • privatnim garažama
  • garažama s više razina.

 

Također, prikazuju se dodatne informacije kao što su:

  • udaljenost
  • radno vrijeme
  • cijene
Što može učiniti moja nadograđena aktivacijska fraza na španjolskom jeziku „Hola Hola”? Kako mogu diktirati SMS poruke i e-mailove?

Kada aktivirate CUPRA CONNECT, "Hola Hola" komuinikacija se postiže prirodnim govorom na određenim jezicima što zahtijeva i prebacivanje infotainment sustava sa hrvatskog na odabrani jezik (vidi popis niže) (zahvaljujući značajci Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom). Na temelju toga možete izgovarati naredbe na prirodan način, a da pri tome nećete morati napamet učiti specifične naredbe. Dokle god imate internetsku vezu, moći ćete:

  • pronaći adrese
  • pristupiti online sadržaju
  • slušati internet radio

 

Značajka "Hola Hola" omogućuje vam diktiranje SMS poruka i e-mailova. Da biste diktirali poruku, pritisnite gumb Mikrofon i koristite se prirodnim govorom. Po završetku možete provjeriti napisani tekst te ga po potrebi izbrisati ili preinačiti.

 Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom za sva vozila (GEN3 i GEN4) podržava sljedeće jezike:

  1. britanski engleski
  2. američki engleski
  3. španjolski
  4. francuski
  5. njemački
  6. talijanski
  7. češki

Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom za GEN4 vozila također podržava sljedeće jezike:

  1. nizozemski
  2. poljski
  3. portugalski
  4. švedski
  5. danski (dostupan uskoro)
  6. norveški ( dostupan uskoro)
Mehr anzeigen