Što je CUPRA CONNECT i koje usluge obuhvaća CUPRA CONNECT? Povežite se sa svijetom – zahvaljujući inovativnim funkcijama CUPRA CONNECT³.
Povežite se sa svijetom - zahvaljujući inovativnim funkcijama CUPRA CONNECT³. Tako primjerice možete provjeriti jesu li zaključana sva vrata vašeg vozila ili pogledati gdje ste parkirali svoje CUPRA vozilo - i još mnogo toga! Uslugama CUPRA CONNECT možete jednostavno pristupiti putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili infotainment sustava svog CUPRA vozila.
Raspoloživost usluga CUPRA CONNECT može se razlikovati ovisno o zemlji, vozilu i opremi vozila.
CUPRA CONNECT sadrži sljedeće pakete:
Daljinski pristup: nakon što izađete iz svog CUPRA vozila, ostat ćete povezani s njime. Na koji način? Vrlo jednostavno: putem vašeg smartphonea. Tko uopće treba ključ kada postoji CUPRA CONNECT? Tako ćete otvoriti vrata svog CUPRA vozila ili ga zaključati. Niste sigurni jeste li ostavili uključena svjetla? Jednostavno pogledajte u aplikaciji CUPRA CONNECT App. Gdje je automobil ostao parkiran? Pretraživač položaja parkiranja pokazat će vam ga. Posudili ste svoje CUPRA vozilo prijatelju? Zahvaljujući aplikaciji CUPRA CONNECT App moći ćete u bilo kojem trenutku provjeriti kojom se brzinom kreće vaše CUPRA vozilo. I kuda. Volite svoje CUPRA vozilo i želite ga zaštititi? Onda će vas smartphone upozoriti kada ga netko pokuša ukrasti.
Sigurnost i potpora: na putu ste i trebate pomoć? Baš dobro što ćete i u slučaju nužde uz usluge Sigurnost i potpora uvijek biti povezani. Imali ste sudar? Privatni poziv u nuždi automatski uspostavlja vezu s CUPRA centralom za pozive u nuždi. Imali ste defekt? Jednostavno pritisnite tipku sa simbolom radioničkog ključa i bit ćete spojeni s našom dežurnom službom. Imate pitanja o svom CUPRA vozilu? Tipka "i" spaja vas s našom obavijesnom službom. Vrijeme je za sljedeći inspekcijski servis? U tom će slučaju vaše CUPRA vozilo automatski poslati podatke o vozilu vašem CUPRA servisnom partneru koji će uskoro stupiti u kontakt s vama kako bi vam ponudio termin za inspekcijski servis.
Online infotainment: spojeni ste sa svime što volite - 24 sata dnevno, 7 dana tjedno. To se zove potpuna povezanost: samo jedan klik dijeli vas od svega što trebate ili što želite odabrati: na putovanjima dobivate online prometne informacije i update o uvjetima na cesti u stvarnom vremenu. Točno znate gdje možete parkirati i koliko košta parkiranje. Ili možete brzo pronaći sve benzinske postaje u svojoj blizini i biti informirani o aktualnim cijenama goriva i radnom vremenu benzinskih postaja. I sve je to moguće, a da pritom ne morate micati ruke s kola upravljača. Nakon što aktivirate glasovnu funkciju, morate samo izgovoriti što želite i vaš će navigacijski i radio informacijski sustav odmah reagirati.
Koji CUPRA modeli imaju mogućnost povezivanja s uslugama CONNECT?
Usluge CUPRA CONNECT ³ raspoložive su za sljedeće modele:
CUPRA CONNECT 3.0:
Usluge CUPRA CONNECT i aplikacija MyCUPRA App raspoložive su za sljedeće modele:
CUPRA CONNECT 4.0:
Što je CUPRA ID?
CUPRA ID predstavlja individualni pristup u digitalni svijet marke CUPRA. CUPRA ID omogućava vam jednostavnu prijavu u CUPRA aplikacije i web-stranice. CUPRA ID sadrži vaše osobne podatke (telefonski broj, adresu itd.) i vaše postavke za korisnički račun te npr. aplikacije povezane s vašim CUPRA ID-jem.
Peduvjet za aktivaciju usluga CUPRA CONNECT³ je CUPRA ID (informacije o uslugama CUPRA CONNECT pronaći ćete pod: "Kako mogu aktivirati usluge CUPRA CONNECT i verificirati svoj korisnički račun?"). Pritom uvijek pazite na to da kod svih opcija za CUPRA CONNECT koristite e-mail adresu s kojom ste kreirali svoj CUPRA ID.
Što se događa s osobnim podacima koje sam unio tijekom registracije za usluge CUPRA CONNECT?
CUPRA vodi bazu podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje usluga CUPRA CONNECT³, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korištenjem usluga CUPRA CONNECT pripadaju kupcu. Stoga korištenje podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.
Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.
Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se iz komercijalnih razloga ne prosljeđuju trećim osobama te se u većini slučajeva koriste u anonimiziranom obliku (neanonimizirani podaci koriste se samo u slučaju potrebe). U takvim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.
Kako mogu aktivirati usluge CUPRA CONNECT i verificirati svoj korisnički račun? CUPRA CONNECT³ možete aktivirati putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili izravno u infotainmentu
CUPRA CONNECT³ možete aktivirati putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili izravno u infotainment sustavu vozila.
Nakon što ste kreirali svoj CUPRA ID, dobit ćete e-mail za potvrdu koji od vas traži da verificirate svoj korisnički račun. Postoji mogućnost da ćete morati pričekati nekoliko minuta da dobijete e-mail u svojoj ulaznoj pošti (nemojte zaboraviti provjeriti svoj pretinac neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj korisnički račun. Potom ćete biti proslijeđeni u aplikaciju CUPRA CONNECT App, gdje se možete prijaviti svojim CUPRA ID-jem.
Ako niste dobili e-mail za potvrdu, obratite se CUPRA CONNECT korisničkoj podršci i potrudit ćemo se da vam pružimo maksimalnu pomoć.
Telefon: 00800 - 6000 40 20 ili [email protected]
Kako svom korisničkom računu mogu dodati vozilo?
Kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT³ GEN3, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju CUPRA CONNECT App i unesite VIN svog vozila (identifikacijski broj vozila). Ovaj korak nije potreban ako se prijavljujete svojim CUPRA ID-jem izravno u infotainment sustav vozila (vidi "Što je In-Car aktivacija").a
Što je VIN i gdje ga mogu pronaći u svom vozilu? VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je
VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg CUPRA vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama svog vozila ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla. Broj vam je potreban za registraciju vozila i kreiranje CUPRA CONNECT³ profila.
Što je S-PIN?
S-PIN (sigurnosni PIN) je 4-znamenkasti kod koji kreirate tijekom registracije svog CUPRA ID-ja. S-PIN morate dobro zapamtiti jer ćete ga trebati za korištenje sigurnosnih funkcija, primjerice za zaključavanje i otključavanje vozila na daljinu ili za klimatizaciju na daljinsko upravljanje.
Koje funkcije mogu koristiti ako još nisam aktivirao usluge CUPRA CONNECT?
Ako se niste registrirali i ako usluge CUPRA CONNECT³ nisu aktivirane, moći ćete koristiti samo zakonski propisanu uslugu javnog poziva u nuždi odnosno tipku SOS.
Koliko vrijedi moja pretplata na usluge CUPRA CONNECT?
Usluga CUPRA CONNECT Sigurnost i potpora stoji vam besplatno na raspolaganju više od 10 godina (ovisno o raspoloživosti 3G/4G tehnologije). Usluge CUPRA CONNECT Daljinski pristup i Online infotainment prvu su godinu besplatne ako se odmah nakon preuzimanja vozila prijavite putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili putem infotainment sustava i aktivirate usluge CUPRA CONNECT. Ako primjerice aktivirate usluge CUPRA CONNECT tek 3 mjeseca nakon preuzimanja vozila, onda ćete moći besplatno koristiti usluge CUPRA CONNECT Daljinski pristup i Online infotainment samo 9 mjeseci.
Dolje ćete pronaći raspoložive pretplate s cijenama usluga CUPRA CONNECT³:
Usluge CUPRA CONNECT za vozila s radiouređajem (Sigurnost i potpora te Daljinski pristup). 1-godišnja pretplata: 50 € ili 2-godišnja pretplata: 85 €
Usluge CUPRA CONNECT za vozila s navigacijom (Sigurnost i potpora, Daljinski pristup, Online infotainment i aplikacije za infotainment*). 1-godišnja pretplata: 135 € ili 2-godišnja pretplata: 225 €
* Amazon Alexa: nije raspoloživa za hrvatsko tržište, dok je za druga određena tržišta raspoloživa za modele Leon i Formentor
Što je In-Car aktivacija?
CUPRA CONNECT³ možete također aktivirati izravno u svom vozilu. Kod In-Car aktivacije najprije treba promijeniti privatni modus i u glavnom izborniku odabrati "Korisnik".
Pomoć za registraciju vodi vas kroz postupak kako biste mogli kreirati svoj CUPRA ID korisnički račun u svom vozilu, prijaviti se, registrirati svoje vozilo i povezati se sa svojim korisničkim računom. Tijekom postupka registracije možete otvoriti prikaz svih potrebnih pravnih informacija (Opće uvjete poslovanja, propise o zaštiti podataka itd.) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.
In-Car aktivacija moguća je za:
CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sustavima Media System+ i Navi System+
CUPRA Ateca s navigacijskim sustavom
Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?
Postavke privatnosti možete promijeniti klikom na simbol čovječuljka sa šeširom desno gore u infotainment sustavu. Postoji sveukupno 4 mogućnosti namještanja: maksimalna privatnost, bez lokacije, korištenje lokacije i dijeljenje lokacije.
Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju CUPRA CONNECT App?
Ima li vaše CUPRA vozilo mogućnost povezivanja s uslugama CUPRA CONNECT i pojavljuje se obavijest o greški?
Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Kako biste to provjerili, otvorite Apple App Store ili Google Play Store i instalirajte sve raspoložive updateove.
Ako ni tada ne funkcionira, deinstalirajte aplikaciju CUPRA CONNECT³ App, skinite aktualnu verziju u trgovini App Store ili Google Play i ponovite postupak.
Ako se još uvijek ne možete prijaviti u svoj CUPRA CONNECT korisnički račun, otvorite CUPRA ID portal i pokušajte poništiti svoju lozinku pod postavkama za korisnički račun:
putem e-mail adrese s kojom ste se prijavili,
svoje lozinke
svog broja mobilnog telefona
Ako se greška i dalje pojavljuje, kontaktirajte našu korisničku podršku i imajte pri ruci VIN broj i e-mail adresu s kojom ste kreirali svoj CUPRA ID.
Služba za korisnike CUPRA CONNECT
Telefon: 00800 - 6000 40 20 ili [email protected]
Mogu li odvojiti svoju korisničku šifru od vozila?
Da. Odite u infotainment izbornik vozila i pod "Korisnik" pritisnite "Izbrisati korisnika / poništiti na tvorničke postavke ". Time se brišu svi vaši podaci iz vozila. Ovaj je postupak potreban kod prijenosa vlasništva. Kako biste izbrisali svoje podatke iz CUPRA backenda, slijedite korake u donjim kratkim uputama.
Kontakt
Ako imate problema ili pitanja o uslugama CUPRA CONNECT³, obratite se našoj CUPRA CONNECT korisničkoj podršci.
Telefon: 00800 - 6000 40 20
E-Mail: [email protected]
Što je paket Sigurnosti i usluga?
Paket Sigurnosti i usluga usmjeren je na sigurnost vas i vaših putnika pomažući vam da se lako nosite s hitnim situacijama.
Je li pomoć na cesti dostupna u inozemstvu?
Da, možete koristiti pomoć na cesti sve dok je dostupan važeći broj pozivnog centra. Bit ćete povezani s pozivnim centrom zemlje registracije vašeg vozila.
Što je Pomoć na cesti?
Ako se vaš automobil pokvari, pritisnite gumb u krovu, u sredini modula s tri gumba kako biste nazvali pozivni centar za pomoć pri kvaru i poslali dijagnostičke podatke vašeg automobila. Operater će koristiti primljene podatke kako bi vam pomogao identificirati problem i, ako je potrebno, naručiti uslugu vuče. U slučaju ozbiljne nesreće možete izravno nazvati hitnu službu. Vaša lokacija može se odrediti na temelju podataka vašeg vozila.
Kako se aktivira poziv za kvar?
Uvijek se aktivira ručno, ali u slučaju manje nesreće (koja ne prelazi prag nesreće) pojavit će se skočni prozor s tri gumba (Aktiviraj hitni poziv, Aktiviraj poziv za pomoć, Odustani).
Tko odgovara na poziv za kvar?
Pozivni centar uvoznika.
Kako mogu ručno uputiti poziv za kvar? Mogu li i moji putnici telefonirati?
Da, svatko se može obratiti pomoći na cesti pritiskom na srednju tipku u modulu s tri gumba.
Koje informacije moje vozilo šalje tijekom poziva u slučaju kvara?
Kada aktivirate pomoć na cesti, vaše vozilo prenosi informacije kao što su kilometraža (km), trenutna svjetla upozorenja i poruke o greškama. Osim toga, daje informacije poput vrijeme i lokaciju vašeg vozila kada se aktivira poziv za kvar, tako da operater zna kako vas pronaći. Ovo je doista praktično ako vam se automobil pokvario u rijetko naseljenom području i ne znate točno gdje se nalazite.
Što je korisnička podrška?
Služba za korisnike može vam pomoći s bilo kakvim problemima koje možete imati s uslugama CUPRA CONNECT ili drugim CUPRA proizvodima. Ako želite kontaktirati predstavnika korisničke službe, jednostavno pritisnite tipku Info Call (tipka "i" u modulu s tri gumba vašeg automobila). Podaci o vašoj lokaciji i usluzi neće se prenositi tijekom poziva.
Ako imam pitanje ili nedoumicu u vezi sa sustavom CUPRA CONNECT, tko mi može pomoći?
Uvjete i odredbe CUPRA CONNECT možete pronaći u aplikaciji My CUPRA i u infotainment sustavu.
Koja je razlika između privatnog hitnog poziva i poziva za kvar?
Usluga hitnog poziva (crveni gumb) pokriva teške nezgode i tjelesne ozljede. Možete ga koristiti i za prijavljivanje nesreća u kojima niste uključeni (kao svjedok nesreće, osoba koja prva reagira itd.). Poziv za kvar, s druge strane, namijenjen je slučajevima kada je vašem CUPRA vozilu potrebna pomoć zbog oštećenja, kao što je probušena guma, ili drugih situacija u kojima vaše vozilo više ne radi.
Koja je razlika između automatskog i ručnog privatnog hitnog poziva?
Jednostavno rečeno, uslugu ručnog poziva u hitnim slučajevima aktivirate izravno vi. Gumb možete pritisnuti ako je, primjerice, netko u vašem vozilu ozlijeđen, ali nije došlo do ozbiljnije štete na vozilu ili ako ste svjedok nesreće ili situacije prve pomoći. Usluga automatskog poziva u hitnim slučajevima, s druge strane, služi vašoj osobnoj sigurnosti. Ako imate nesreću sa svojim vozilom i ne možete sami aktivirati hitni poziv, vaš će automobil to učiniti umjesto vas. Pomoću različitih senzora otkriva nesreću i njezinu težinu, a zatim uspostavlja kontakt s našim centrom za hitne pozive. Sjedište organizira sve potrebne korake i može poslati pomoć, čak i ako ne znate gdje se nalazite.
Kako funkcionira privatni hitni poziv?
Ako vozilo otkrije ozbiljnu nesreću zbog aktiviranja zračnog jastuka ili zatezača pojasa, automatski se uspostavlja veza s centrom za hitne pozive. Podijelit će se podaci o vašoj lokaciji, adresi, broju ljudi koji su sudjelovali i težini nesreće. Ako želite, ostat ćemo na telefonu s vama do dolaska hitnih službi. Imajte na umu da obično ne pratimo vašu lokaciju. Vaši će se podaci prenijeti samo u slučaju nesreće kako bi se osigurala vaša sigurnost.
Što je privatni hitni poziv?
Usluga hitnog poziva služi vašoj osobnoj sigurnosti. Ako doživite nesreću sa svojim vozilom i ne možete sami aktivirati gumb za hitne slučajeve, vaša CUPRA će to učiniti umjesto vas. Također možete pozvati pomoć ako svjedočite nesreći, ali niste izravno uključeni u nju pritiskom na tipku za hitne slučajeve (SOS). Služba za hitne pozive uspostavlja kontakt s našim centrom za hitne pozive, a član osoblja pomoći će vam na vašem jeziku.
Kako se aktivira privatni poziv za hitne slučajeve?
Služba za hitne pozive koristi različite senzore za otkrivanje nesreće i njezine težine. Zatim uspostavlja kontakt s našim privatnim pozivnim centrom za hitne slučajeve. Centar organizira sve potrebne korake i, zahvaljujući automatskom prijenosu podataka o vašem vozilu u centar za hitne pozive, može poslati pomoć čak i ako ne možete dati svoju lokaciju. Također možete pozvati pomoć ako svjedočite nesreći, ali niste izravno uključeni u nju pritiskom na tipku za hitne slučajeve (SOS). Napomena: Za korištenje privatnog hitnog poziva morate imati aktiviran način privatnosti "Dijeli moju lokaciju".
Može li vozač ili suvozač ručno uputiti privatni hitni poziv? Kako to radimo?
Da, hitni poziv možete uputiti ručno pritiskom na gumb hitne službe. Na taj način, čak i ako niste izravno uključeni u prometnu nesreću, možete odmah pozvati pomoć.
Hoću li dobiti podršku na željenom jeziku?
Jezik je isti kao jezik koji ste odabrali u HMI-ju, osim u zemljama u kojima Bosch ne nudi podršku, u kojem slučaju će se koristiti engleski.
Koje informacije moje vozilo šalje tijekom privatnog hitnog poziva?
Bez obzira na to aktivira li se usluga hitnog poziva ručno ili automatski, vaše vozilo šalje sljedeće informacije: trenutačna lokacija vašeg vozila, smjer vožnje i broj osoba u vozilu u trenutku nesreće (određen brojem pričvršćenih pojaseva i senzora).
Hoće li se moj poziv obraditi ako se nalazim izvan svoje zemlje? Tko odgovara na poziv?
Da, pozivni centar će vam pomoći na jeziku konfiguriranom u vašem infotainment sustavu. Ako vaš jezik nije dostupan, bit ćete podržani na engleskom. Nažalost, ova usluga nije dostupna u Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Ukrajini.
Je li privatni hitni poziv dostupan čak i ako nisam aktivirao usluge CUPRA CONNECT?
Ako niste aktivirali usluge CUPRA CONNECT, umjesto privatnog hitnog poziva dostupan je javni hitni poziv.
Kada se aktivira javni poziv za hitne slučajeve?
Ako sustav senzora sudara vozila detektira nesreću koja aktivira zračni jastuk ili zatezač pojasa, automatski se uspostavlja veza s državnim pozivnim centrom za hitne slučajeve. Informacije o vašoj lokaciji i vremenu nesreće, smjeru vožnje, broju putnika bit će proslijeđene. Imajte na umu da obično ne pratimo vašu lokaciju. Vaši će se podaci prenijeti samo u slučaju nesreće kako bi se osigurala vaša sigurnost.
Koje su razlike između javnih i privatnih hitnih poziva?
Glavne razlike u odnosu na privatni hitni poziv su: - Usluge CUPRA CONNECT nije potrebno aktivirati. - Manje podataka - Poziv će biti preusmjeren u centar za hitne slučajeve u zemlji, a ne u centar za hitne pozive CUPRA-e. - Pomoćni jezik je nacionalni jezik, a ne HMI jezik."
Što rade opcije "Izbriši korisnika" i "Vraćanje na tvorničke postavke"?
Ako odaberete "Izbriši korisnika" ili "Vrati tvorničke postavke", vratite infotainment sustav na tvorničke postavke. Ovo je posebno korisno ako svoj automobil prodajete novom vlasniku. Resetiranje možete izvršiti putem aplikacije My CUPRA ili izravno putem infotainment sustava. Imajte na umu da će resetiranje izbrisati sve vaše podatke i konfiguracije u integriranom infotainment sustavu. Vaš CUPRA ID račun neće biti izbrisan, ali će se prekinuti s vozilom.
Kada trebam vratiti tvorničke postavke?
Dobro je resetirati konfiguracije automobila kada prodajete automobil novom korisniku ili kada kupujete rabljeni automobil kako se podaci ne bi razmjenjivali između prethodnog vlasnika i trenutnog vlasnika. Konfiguracije vozila možete resetirati putem aplikacije My CUPRA ili izravno iz vozila.
Hoću li izgubiti sve svoje korisničke podatke ako odaberem opciju "Izbriši korisnika"?
Ne brinite. Ako odaberete Izbriši korisnika, izgubit ćete samo podatke o vozilu, a ne i korisničke podatke povezane s vašim CUPRA ID-om. Vaši korisnički podaci tada se mogu prenijeti na novo vozilo.
Što je Online ažuriranja sustava?
Ako je Online ažuriranje sustava dostupno za preuzimanje, morat ćete se identificirati kao primarni korisnik i potvrditi ažuriranje. Tijekom instalacije bit ćete obaviješteni o ograničenim funkcijama vozila. Ne morate ostati u automobilu tijekom procesa ažuriranja od 10 do 15 minuta. Status se može vidjeti u ugrađenom infotainment sustavu.
Što je Online ažuriranje sustava?
Online ažuriranje sustava značajka je koja vašem vozilu omogućuje bežično primanje i instaliranje ažuriranja funkcija sustava. Ažuriranje se može izvršiti bilo kada i bilo gdje. Ne morate čak ni sjediti u autu.
Kada će se moj Online sustav ažurirati?
Ažuriranje može biti potrebno u bilo kojem trenutku. Bit ćete obaviješteni o ažuriranju dok vozite, a datoteke će se preuzimati tijekom vožnje. Vaš automobil mora biti parkiran i imati dovoljno baterije za instalaciju i dovršetak ažuriranja. Ako vaš automobil ispunjava te uvjete, prikazat će se poruka u kojoj se od vas traži da potvrdite instalaciju. Učinite to prije nego što napustite automobil: Uključite i isključite automobil.
Kada trebam ažurirati svoj Online sustav?
Obavijestit ćemo vas kada novo ažuriranje bude dostupno za vaš Online sustav. Ako je potrebno ažuriranje, to će se obaviti na daljinu. Ne morate posjetiti radionicu da biste primali ažuriranja.
Kako i kada će se moj Online sustav ažurirati?
Online sustav vašeg automobila ažurira se na daljinu. Dakle, morate izvršiti samo nekoliko jednostavnih koraka u infotainment sustavu. Ažuriranje se može izvršiti u bilo kojem trenutku, ali samo ako to dopustite. Ažuriranje će se preuzeti dok vozite, a instalacija će se izvršiti kada je vaš automobil parkiran.
Što je planiranje usluge servisa?
Planiranje usluga servisa olakšava vam život. Čim vaše vozilo otkrije potrebu za servisom, obavještava vaš željeni CUPRA servisni centar. Radionica će vas zatim nazvati kako bi dogovorili vrijeme za termin. Nije potreban dodatna aktivnost. Želite li da bude po vašem odabiru? Možete odabrati željenog pružatelja servisne usluge i način kontakta (e-pošta ili telefon) u aplikaciji My CUPRA.
Što se događa ako ne odaberem željenog pružatelja servisne usluga?
Da biste koristili usluge CUPRA CONNECT, morate se registrirati, a zatim odabrati lokalni objekt u aplikaciji My CUPRA. Ako niste odabrali željenog pružatelja servisne usluge, vidjet ćete riječi "Čeka se aktivacija" u odjeljku "Upravljanje uslugama".
Koji se podaci o vozilu automatski prenose?
Ako vas vaš ugrađeni infotainment sustav podsjeti na predstojeći servisni pregled, vaš CUPRA servisni partner dobit će sljedeće informacije o vašem vozilu: - Vaši podaci za kontakt (ime, telefon i e-mail) - Pojedinosti o vozilu (VIN, godina modela, model vozila) - Kilometraža - Vrsta pregleda (zamjena ulja, servisni interval) - Datum i vrijeme obavijesti - Broj dana do sljedećeg pregleda i zamjene ulja
Mogu li promijeniti željenu lokaciju servisa?
Naravno. Lokaciju CUPRA servisa možete promijeniti u bilo kojem trenutku putem aplikacije My CUPRA: - Idite na opciju vozila - Kliknite na svoju ovlaštenu radionicu - Odabir novog željenog partnera
Hoću li biti obaviješten ako se moja željena radionica trajno zatvori?
Ako se vaša željena servisna radionica zatvori, primit ćete obavijest i upute o odabiru nove radionice u aplikaciji My CUPRA.
Što ako ne želim da me kontaktira radionica?
Ako ne odaberete željenu radionicu u aplikaciji My CUPRA, neće vas kontaktirati nijedna radionica.
Kako funkcionira zakazivanje usluga servisa?
Kada se dogodi određeni događaj ili problem s automobilom, podaci o vozilu prikupljaju se u automobilu i prenose u servis. Servisna tvrtka prima obavijest o događaju/problemu i kontaktira kupca kako bi zakazala termin za servis.
Hoće li me kontaktirati moja željena uslužna CUPRA servisna radionica?
Da, kontaktirati će vas odabrana CUPRA servisna radionica.
Trebam li kupiti podatkovni paket za korištenje medijske i internetske usluge?
Ne nužno. Potrebne podatke za medije i internetsku uslugu možete dobiti dijeljenjem internetskih podataka s pametnog telefona i povezivanjem vozila s Wi-Fi mrežom koju prenosi vaš pametni telefon. Također možete kupiti zasebnu podatkovnu tarifu putem aplikacije My CUPRA ili seat.cubictelecom.com web stranice.
Što je usluga podatkovnog plana?
Uz podatkovni plan možete kupiti podatke za medijske i internetske značajke, tako da možete koristiti mrežne usluge kao što su online mediji ili internetski radio.
Koje zemlje podržavaju uslugu podatkovnog plana?
Podatkovni paketi mogu se kupiti u 24 europske zemlje i koristiti u 38 zemalja. Potpuni popis možete pronaći na web stranici našeg partnera CUBIC https://seat.cubictelecom.com. Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite se izravno korisničkoj službi CUBIC https://seat.cubictelecom.com/en/contactUs.
Moram li dodatno platiti za datume kada putujem u inozemstvo?
Cijene podatkovnog plana i dostupne zemlje mogu se vidjeti na web stranici našeg partnera, CUBIC https://seat.cubictelecom.com. Ne naplaćuju se naknade za roaming kada putujete između navedenih zemalja, stoga se obratite izravno korisničkoj službi CUBIC https://seat.cubictelecom.com/en/contactUs ako imate bilo kakvih pitanja.
Mogu li naručiti svoj podatkovni plan za vozilo od tvrtke koja nudi moj podatkovni plan za pametni telefon?
Trenutačno možete sklopiti podatkovni plan vozila samo putem CUBIC-a, jer je SIM kartica za medije i internet trajno integrirana u vaše vozilo. To također znači da ne morate kupiti drugu SIM karticu. Ako ne želite sklopiti podatkovni plan s CUBIC-om, možete dijeliti internetske podatke sa svog pametnog telefona i povezati automobil s njegovom Wi-Fi mrežom.
Koliko se uređaja može istovremeno povezati s podatkovnim paketom automobila? Kako mogu upravljati tko se može povezati?
Na podatkovni plan vašeg vozila može se istovremeno povezati do 8 uređaja. Povezanim korisnicima vašeg automobila možete jednostavno upravljati putem integriranog infotainment sustava.
Koje usluge mogu koristiti ako kupim podatkovni paket?
Uz podatkovni plan možete koristiti sve usluge medijskog i internetskog paketa. Također možete preuzeti nove aplikacije iz samog infotainment sustava i koristiti svoj automobil kao Wi-Fi pristupnu točku.
Što je online usluga ažuriranja infotainmenta?
Ažuriranje online infotainmenta pruža vam najnovije značajke i poboljšanja za vaš automobil, gdje god se nalazili i u vrijeme po vašem izboru. Umjesto odlaska u servisnu radionicu, to možete učiniti sami u samo dva koraka: Najprije preuzmite ažuriranje. Tijekom ovog koraka možete nastaviti koristiti svoj automobil kao i obično. Zatim ugasite motor, pokrenite instalaciju i krenite. Ne morate čekati da se dovrši. Obavijest će vas obavijestiti je li ažuriranje bilo uspješno ili ne.
Kada će se sustav mog vozila ažurirati?
Ako je potrebno ažuriranje, datoteke će se preuzeti čim prihvatite zahtjev i automobil radi. Ažuriranje će se instalirati samo ako je vaš automobil parkiran, baterija je dovoljna i motor je isključen, ali ključ je još uvijek u bravi. Nakon što prihvatite postupak instalacije, možete napustiti automobil.
Kako izgleda proces ažuriranja online infotainmenta?
Kada je online ažuriranje infotainmenta dostupno za preuzimanje, od vas će se zatražiti da potvrdite ažuriranje, a zatim i instalaciju. Tijekom postupka instalacije bit ćete obaviješteni ako su funkcije vozila ograničene. Proces traje oko 10 do 15 minuta, a za to vrijeme možete ostaviti svoj automobil parkiran. Kada se vratite, možete provjeriti status ažuriranja u ugrađenom infotainment sustavu.
Što je usluga personalizacije?
Na primjer, ako posjedujete CUPRA Leon s navigacijskim sustavom ili radijskim i navigacijskim sustavom, možete uživati u personaliziranom iskustvu vožnje uz uslugu personalizacije. Jednostavno postavite svoje postavke izravno u svom vozilu i one će se automatski spremiti. Na primjer, možete postaviti željeni položaj retrovizora, tako da možete jednostavno sjesti u svoj automobil, prijaviti se sa svojim CUPRA ID i jednostavno se odvesti.
Kako mogu pokrenuti postavke konfiguracije vozila?
Svaki put kada promijenite konfiguraciju vozila, ona će se sinkronizirati i u vozilu i online. Vozilo može odrediti tko je u vozilu pomoću fizičkog ključa (uparenog s vašim korisničkim ID-om) ili prijavom na MIB (infotainment) pomoću vaše lozinke ili PIN-a. Nakon što vas vozilo prepozna na jedan od ovih načina, prikazat će se sve postavke koje ste prethodno spremili na svoj račun (npr. infotainment, pomoć pri vožnji/parkiranju, kontrola klime, postavke udobnosti i ergonomije itd.). Na taj način ne morate mijenjati konfiguraciju vozila svaki put kada novi korisnik vozi.
Koje postavke mogu personalizirati pomoću aplikacije My CUPRA?
Sljedeće postavke možete personalizirati putem aplikacije My CUPRA: -Kućna adresa - Radna adresa - Navi favoriti
Mogu li drugi korisnici vidjeti moje osobne podatke, kao što je moja kućna adresa?
Ne, svi povjerljivi podaci (kućna adresa itd.) bit će blokirani dok se ne potvrdi vaša identifikacija.
Koji su CUPRA modeli dostupni kao plug-in hibridna vozila i kao električna vozila?
CUPRA Formentor, CUPRA Leon i CUPRA Leon Sportstourer i CUPRA Terramar dostupni su s plug-in hibridnom tehnologijom.
CUPRA Born prvi je potpuno električni model marke CUPRA, kojeg ponosno prati CUPRA Tavascan.
Što je plug-in hibrid odnosno e-hibrid?
Plug-in hibrid (PHEV), kod marke CUPRA poznat pod nazivom "e-hibrid", kategoriziran je između motora na izgaranje i potpuno električnog vozila (EV). E-hibrid može voziti i samo na električni pogon. Na kratkim dionicama e-hibrid vozi kao potpuno električno vozilo (BEV) koje ne troši gorivo. No on za razliku od električnog vozila može nastaviti vožnju kada više nije moguć doseg u električnom pogonu. Dakle, vratiti se u uobičajeni hibridni pogon. Napunjeni e-hibrid štedi benzin. Ali isti se može koristiti bez ograničenja i kada nije napunjen.
Baterija zbog svoje veličine ne može se do kraja napuniti tijekom vožnje. To znači da je potrebno punjenje na CUPRA punjaču ili na utičnici. Inovativna kombinacija elektromotora i motora na izgaranje smanjuje potrošnju goriva i vrijednosti ispušnih plinova. Suvremene sportske performanse.
Na kratkim dionicama plug-in hibrid u pravilu koristi svoj električni pogon. Na dužim putovanjima ili pri velikom ubrzanju učinkovito se kombinira snaga elektromotora i motora na izgaranje. Ako, međutim, baterija koja pogoni elektromotor nije dovoljno napunjena, vozilo koristi isključivo motor na izgaranje.
Koje su prednosti plug-in hibridnog vozila?
Plug-in hibrid pruža iskustvo gotovo bešumne vožnje u potpuno električnom modusu. Može se osjetiti dodatna snaga ubrzanja elektromotora.
Brojni vlasnici plug-in hibridnih vozila većinu dionica voze u električnom modusu. Njihova dnevna dionica u pravilu iznosi manje od 50 kilometara. To donosi znatne uštede u odnosu na vozilo s motorom na izgaranje. S plug-in hibridnim vozilom nema ograničenja. Ako napunjenost ili kapacitet baterije nisu dovoljni, motor na izgaranje automatski će se aktivirati.
Ekonomske prednosti pogona: izravne subvencije za električna vozila. I neizravne subvencije za niže emisije CO2.
Koje prednosti nudi CUPRA Born kao električno vozilo?
Gdje i kako mogu puniti svoj plug-in hibrid / svoje električno vozilo?
Većina vozača puni svoja vozila tijekom noći kod kuće. I to na wallboxu ugrađenom ispod nadstrešnice ili u garaži. Drugi vozači mogu također puniti svoja vozila na radnom mjestu ili na sve više javnih stanica za punjenje.
Plug-in hibrid i električno vozilo mogu se puniti na wallboxu, javnim punionicama ili u određenim uvjetima i na konvencionalnoj kućnoj utičnici. Međutim, načelno se preporučuje punjenje na vlastitom wallboxu ili na javnim mjestima za punjenje.
Za punjenje kod kuće marka CUPRA stavlja na raspolaganje tri različita tipa wallbox punjača za pojedine zahtjeve: CUPRA Charger, CUPRA Charger Connect i CUPRA Charger Pro.
Samo baterija koja je napunjena do kraja donosi maksimalnu snagu. Stoga preporučujemo da plug-in hibridna vozila punite što češće kako biste optimalno koristili prednosti dodatnog elektromotora, i to najbolje kod kuće ili na radnom mjestu.
Koja rješenja za punjenje nudi marka CUPRA za električna vozila?
Marka CUPRA s CUPRA punjačima nudi tri različita rješenja za punjenje kod kuće:
CUPRA Charger: povoljna mogućnost za ulazak u svijet punjenja kod kuće s integriranim DC prepoznavanjem diferencijalne struje.
CUPRA Charger Connect: raspolaže sigurnim upravljanjem pristupom putem RFID kartice i daljinskim pristupom putem aplikacije. Vrlo praktično putem Wi-Fi ili LTE veze (opcijski).
CUPRA Charger Pro: ugrađeno MID brojilo struje mjeri potrošnju električne energije, a vaša aplikacija za punjenje nudi vam transparentan pregled. Idealan wallbox za vozače službenih vozila.
Koje vrste punjenja postoje?
Električna se vozila načelno mogu puniti izmjeničnom strujom (eng. AC = Alternating current) ili istosmjernom strujom (eng. DC = Direct current). AC punjenje predstavlja rješenje za punjenje kod kuće, dok se DC punjenje u pravilu može pronaći na velikim javnim stanicama za punjenje koje imaju veliku snagu punjenja.
DC punjenje omogućuje veliku snagu punjenja od 22 kW naviše - brzo punjenje. Uređaji za brzo punjenje najčešće se nalaze na javnim parkiralištima na autoputu. Ova varijanta donosi veliku prednost osobito tijekom putovanja jer se baterija tako može napuniti u kratkom vremenu. Kabeli za punjenje istosmjernom strujom fiksno su ugrađeni na javnim stanicama za brzo punjenje, priloženi kabel potreban je samo za priključivanje na wallboxe s izmjeničnom strujom (AC).
Kabel za punjenje izmjeničnom strujom (mode 3, tip 2) trebalo bi uvijek imati sa sobom u vozilu radi punjenja na javnim stanicama za punjenje izmjeničnom strujom.
Na kućnim utičnicama električno se vozilo može puniti preko kabela (mode 2, tip 2) s do 2,3 kW. Ovaj oblik punjenja preporučujemo u ograničenom opsegu kao kratkotrajno i povremeno rješenje za punjenje. Konvencionalne kućne utičnice obično nisu konstruirane za trajna opterećenja, a zbog male jakosti struje postupak punjenja traje dosta dugo.
Koliko vremena treba da se baterija u potpunosti napuni?
Vremena punjenja⁷ ovise o raznim čimbenicima: vanjskoj temperaturi, temperaturi baterije, veličini baterije, opremi za punjenje, stanju baterije i vozila, naponu vašeg sustava punjenja, izvoru struje i razini napunjenosti baterije. Točna vremena punjenja možete pronaći u tehničkim specifikacijama za CUPRA plug-in hibridne modele i za CUPRA Born.
Tako npr. dužina punjenja modela CUPRA Born na wallboxu (AC 11 kW; 0-100 %) iznosi oko 6:15 sati, a na javnoj stanici za brzo punjenje (DC/istosmjerna struja 120 kW; 5-80 %) oko 35 minuta.⁹
Na koji način mogu puniti svoj CUPRA Born uz najveću uštedu energije baterije?
Najučinkovitije je punjenje baterije do 80 %, zbog čega optimalna razina napunjenosti baterije iznosi 20-80 %. Osim toga, punjenje izmjeničnom strujom (AC punjenje) na wallboxu ili na javnom agregatu za punjenje općenito je bolje od brzog punjenja istosmjernom strujom (DC punjenje) na agregatima za brzo punjenje i time pridonosi dužem vijeku trajanja baterije.
U idealnom slučaju postupak punjenja počinje u vožnji jer je tada baterija već dosegnula svoju radnu temperaturu. Kad je baterija napunjena do kraja, preporučuje se pokrenuti vozilo neposredno nakon toga.
Ako je vozilo izloženo ekstremnim temperaturama, preporučuje se parkiranje vozila u hladu tijekom vrućine odnosno u garaži / ispod nadstrešnice tijekom zime. Ako vozilo stoji duže vrijeme, napunjenost baterije od 50-60 % najviše čuva bateriju. Pomoću e-Managera mogu se programirati vrijeme punjenja te gornja/donja granica punjenja radi zaštite visokonaponske baterije.
Kako se puni plug-in hibrid?
Plug-in hibridna vozila mogu se puniti standardnim kabelom za punjenje na uobičajenoj 3-polnoj utičnici. Za brže punjenje preporučuje se korištenje stanice za punjenje ili wallboxa. CUPRA Charger opremljen je vlastitim kabelom za punjenje. Na javnoj stanici za punjenje potreban je "kabel za punjenje izmjeničnom strujom" s utikačem "tip 2" na oba kraja.
Plug-in hibrid uvijek ostvaruje jedan dio svoje napunjenosti iz regenerativne energije.
Koji čimbenici utječu na vijek trajanja baterije?
Vanjska je temperatura bitan čimbenik koji utječe na snagu i kapacitet baterije. Tijekom zime korisno je puniti bateriju u toplijem okruženju, a ljeti u hladnijem. Time se štedi energija koja se može iskoristiti tijekom pokretanja i vožnje. Ostali čimbenici koji utječu na vrijeme korištenja baterije: postavke vozila, stil vožnje, upotreba klima-uređaja i opterećenja.
Koliki je doseg modela CUPRA Born?
CUPRA Born s jednim punjenjem može prijeći do 548 kilometara⁸.
Na stvarni doseg modela CUPRA Born mogu utjecati razni čimbenici.
Koliki je doseg plug-in hibrida u potpuno električnom modusu?
Veličina baterije definira doseg plug-in hibrida. Ukupni doseg, tj. doseg s upotrebom motora na izgaranje, znatno je veći.
Doseg također ovisi o modelu, stilu vožnje, dionicama i uvjetima na cesti.
Glavna prednost plug-in hibrida: između faza punjenja vozilo radi s motorom na izgaranje kao rezervnim pogonom.
Što je CUPRA ID?
Vaš CUPRA ID je vaš osobni i neprenosiv pristup svim CUPRA uslugama. Svi osobni podaci i podaci o vozilu pohranjuju se u vašem CUPRA ID-ju te se preko njega mogu i promijeniti.
Kako na portalu My CUPRA mogu dodati vozilo?
Svoje CUPRA vozilo možete dodati pod opcijom "Moja garaža". Za to unesite 17-znamenkasti VIN broj svog vozila. VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg CUPRA vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama svog vozila ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla.
Kako mogu prikazati status narudžbe svog vozila?
Status svoje narudžbe možete vidjeti pod opcijom "Moje narudžbe". Čim se status vaše narudžbe promijeni, sustav će vam automatski poslati e-mail kako bi vas obavijestio o aktualiziranju.
³ Mobilne online usluge CUPRA CONNECT (CUPRA CONNECT) predstavljaju digitalni proizvod društva SEAT S.A., Autovía A-2, km 585, 08760 Martorell, a sastoje se od jednog paketa usluga ili više njih, ovisno o ugovorenim uslugama. To su paketi usluga za vozila i iziskuju odgovarajuće opremljeno vozilo marke CUPRA. Preduvjet za pružanje usluga CUPRA CONNECT je aktivna podatkovna veza između vozila i podatkovnog servera. Korištenje online usluga omogućeno je putem integrirane internetske veze. Za korištenje usluga CUPRA CONNECT potrebna je online registracija putem CUPRA ID-ja u aplikaciji CUPRA CONNECT App. K tomu treba online putem sklopiti zasebni ugovor za CUPRA CONNECT s društvom SEAT S.A. Povezane troškove podataka nastale u Europi, osim troškova za aplikacije skinute u In-Car trgovini App Store i za web-radio, snosi SEAT S.A. u okviru pokrivenosti mreže. Za korištenje aplikacija skinutih u In-Car trgovini App Store i web-radija te Wi-Fi hotspota moguće je naručiti podatkovne pakete uz plaćanje preko vanjskog mobilnog operatera CUBIC Telecom koji se mogu upotrebljavati u području pokrivenosti mreže brojnih europskih zemalja. Alternativno je moguće korištenje aplikacija skinutih u In-Car trgovini App Store i web-radija na mobilnom krajnjem uređaju (npr. smartphoneu) koji može poslužiti kao mobilni Wi-Fi hotspot. U tom su slučaju odgovarajuće usluge raspoložive isključivo ako između vas i vašeg mobilnog operatera postoji ugovor ili ako ćete zasebno sklopiti takav ugovor s mobilnim operaterom, i to isključivo unutar pokrivenosti dotične mobilne mreže. Za korištenje besplatne aplikacije CUPRA CONNECT App potreban je smartphone s operativnim sustavom iOS ili Android te SIM kartica s podatkovnom opcijom u okviru postojećeg ili zasebno sklopljenog ugovora između vas i vašeg mobilnog operatera. Troškovi mogu nastati uslijed slanja ili preuzimanja podatkovnih paketa putem interneta, osobiti u inozemstvu (npr. naknade za roaming). Informacije o uvjetima mobilnih tarifa potražite kod svog pružatelja mobilnih usluga. Raspoloživost usluga CUPRA CONNECT može se razlikovati ovisno o pojedinoj zemlji. Online usluge na raspolaganju su za vrijeme trajanja ugovora te podliježu sadržajnim izmjenama i mogu se ukinuti tijekom razdoblja trajanja ugovora. U ostalim slučajevima vrijede Opći uvjeti poslovanja za mobilne online usluge CUPRA CONNECT društva SEAT S.A.
⁷ Vrijeme punjenja kod kuće iznosi oko 3:40 sati uz snagu punjenja od 3,6 kW, ali se može razlikovati ovisno o temperaturi, naponu sustava punjenja, stanju baterije i upotrebi drugih električnih uređaja tijekom postupka punjenja.
⁸ Vrijedi za CUPRA Born 170 kW (231 KS) / 77 kWh
⁹ Vrijedi za CUPRA Born 170 kW (231 KS) / 58 kWh
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.