Baš kao i marka CUPRA i ROSALÍA nadahnjuje svijet iz Barcelone te je u samo nekoliko godina postala jedna od najpoznatijih španjolskih izvođačica diljem svijeta i već ima milijune pratitelja.
U najnovijoj suradnji nekonvencionalne pustolovne marke, dvojac se udružio kako bi ROSALÍJINOJ pjesmi "Abcdefg", viralnom hitu španjolske pjevačice, čiji je album MOTOMAMI osvojio nagradu Grammy, dao novu perspektivu_._
Video suradnja premijerno je prikazana tijekom poluvremena utakmice Kraljevske lige. Navijači kluba FC Barcelona na stadionu Camp Nou počašćeni su premijerom video spota koji slavi mlade kreativne talente i marku CUPRA.
U videu se pojavljuju ambasadori marke CUPRA kao što su glumac Daniel Brühl, igrači FC Barcelone: Alexia Putellas, Ansu Fati, Marc ter Stegen, vozačica Klara Andersson te igračica padela Ariana Sánchez.
Video također predstavlja nove heroje marke, modele CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar, za novu eru marke CUPRA, koncept UrbanRebel.
Tijekom suradnje na kampanji, Sven Schuwirth, operativni direktor marke CUPRA, rekao je: "Baš kao i marka CUPRA i ROSALÍA je rođena u Barceloni, štoviše samo četiri kilometra dalje od našeg sjedišta. Zajedničko im je to što i marka CUPRA i ova mlada umjetnica dijele međunarodni način razmišljanja i privlačnost, djelujući kao kulturni orijentiri za pojedince i nove generacije u potrazi za nekonvencionalnim aspektima života.
Nova je suradnja proširenje zajedničke kampanje marke CUPRA i ROSALÍJE, koja je nedavno predstavljena na jumbo plakatima i reklamnim panelima diljem Madrida, Barcelone i Mexico Cityja. Na plakatima je telefonski broj koji poziva prolaznike da pošalju WhatsApp poruku kako bi primili kratke isječke iz ROSALÍJINE pjesme.
Kampanja je sada u potpunosti aktivna i obuhvaća kratke isječke za TV i društvene mreže.