CUPRA ubrzava svoj put rasta uz svjetsku premijeru modela Tindaya, Tribe Editions modele i ambiciju za Bliski istok

  • Showcar CUPRA Tindaya debitira na sajmu IAA u CUPRA Open Space, utjelovljujući viziju marke i budući jezik dizajna
  • U sklopu strategije globalizacije, CUPRA istražuje potencijalni ulazak na tržište Bliskog istoka
  • Pustolovna marka uvodi CUPRA Tribe Editions modele spajanjem buntovnog karaktera i održive inovacije
  • Svjetska premijera modela CUPRA Raval održat će se u Barceloni u ožujku 2026., a uvođenje na tržište uslijedit će ubrzo nakon toga
  • CUPRA Design House predstavlja kolekciju prtljage Harper Collective x CUPRA i ispunjava CUPRA Open Space svojim novim mirisom

CUPRA ubrzava svoj nezaustavljivi put rasta valom odvažnih najava na sajamu IAA Mobility 2025. u Münchenu. Marka otkriva odvažno izložbeno vozilo CUPRA Tindaya, uvodi ekskluzivne Tribe Editions i potvrđuje da će održati svjetsku premijeru modela CUPRA Raval u Barceloni u ožujku 2026. godine. Pored vozila, marka CUPRA potiče svoju globalizaciju i istražuje potencijalni ulazak marke CUPRA na tržište regije Bliskog istoka. CUPRA Design House također je u središtu pozornosti svojim globalnim debijem kolekcije prtljage Harper Collective x CUPRA.

Izložbeno vozilo CUPRA Tindaya – odvažna vizija marke CUPRA za budućnost

CUPRA je otkrila showcar CUPRA Tindaya, utjelovljenje vizije marke i dom budućeg jezika dizajna.

Izložbeno vozilo CUPRA Tindaya nije san, nije čak ni ambicija. To je naš CUPRA stav, a postat će stvarnost,” kaže Markus Haupt, privremeni izvršni direktor marke CUPRA. „Dok se mnogi odmiču od vozača, mi udvostručujemo ono što je najbitnije – povezanost iza kola upravljača. Naš će fokus uvijek biti na emotivnom doživljaju vožnje”, dodaje.

Izložbeno vozilo CUPRA Tindaya prihvaća dramatičan karakter svog imenjaka, vanjskim i unutarnjim dizajnom koji oživljava radikalnom, ali jednostavnom idejom: „No Drivers, No CUPRA.“

Showcar koji pruža maksimalni izraz usmjerenosti na vozača, istovremeno pružajući jedinstveno iskustvo i pojačavajući vozačevu emociju.

CUPRA istražuje nova tržišta

Nakon proširenja svog međunarodnog otiska 2025., otvaranjem CUPRA City Garages u Beču i Manchesteru – čime marka sad posjeduje ukupno 12 globalnih lokacija – CUPRA sada istražuje nove prilike za rast na Bliskom istoku.

S uzbuđenjem najavljujem da istražujemo potencijalni ulazak marke CUPRA na tržište Bliskog istoka,” kaže Sven Schuwirth, potpredsjednik prodaje, marketinga i postprodaje marke CUPRA. „To marki CUPRA pruža jedinstvenu priliku – blizinu Europe i jednu od najbrže rastućih ekonomija na svijetu”.

CUPRA Tribe Editions: buntovni karakter i održiva inovacija

CUPRA predstavlja Tribe Editions modela Formentor, Leon, Leon Sportstourer i Terramar, spajajući buntovni karakter s održivom inovacijom. Ekskluzivne edicije imaju novi koncept individualizacije za kupce s odvažnim pogledom na svijet koji cijene upečatljiv dizajn i zahtijevaju suvremenu održivost s posebnim zaokretom.

Tribe Editions uvodi novu vanjsku boju – Manganese Matt – kao i jedinstvene koncepte dizajna unutrašnjosti kao što su tehnologija 3D tkanja za sportska sjedala, bio lak za određene elemente kao što su ventilacijski otvori i instrumentna ploča te novi kotači od lakog metala koji sadrže 20 % recikliranog materijala.

Svjetska premijera modela CUPRA Raval najavljena je za početak 2026.

Tijekom posebnog događaja koji je jučer organizirao Volkswagen koncern, prije službenog otvorenja sajma IAA u Münchenu, CUPRA je smjelo ušla predstavljanjem kamufliranog serijskog modela CUPRA Raval, nadolazećeg električnog gradskog vozila marke.

Model CUPRA Raval dizajniran je da povede marku izvan tradicionalnih granica. Stvarajući savršenu ravnotežu između upečatljivog dizajna, elektrizirajućih performansi i nekonvencionalnih značajki, model CUPRA Raval pokreće emocija i razvijen je kako bi prkosio očekivanjima. Temeljen na MEB+ platformi marke Volkswagen s pogonom na sva četiri kotača, model CUPRA Raval pruža dinamično i zanimljivo iskustvo usmjereno na vozača. Sa samo 4 metra dužine, vrlo je kompaktan, a ipak dizajniran za puno više od gradskog života.

Sve su verzije modela CUPRA Raval dizajnirane da isporučuju trkaći DNK marke. Sportski vozni postroj 15 mm niži od platforme, posebno ugođen ovjes, progresivno kolo upravljača koje poboljšava agilnost i ESC Sport čine model CUPRA Raval vozačevim vozilom.

Najsnažnija verzija modela CUPRA Raval VZ (166 kW) još je bolja. Opremljena je CUP sportskim sjedalima, DCC Sport ovjesom, ESC OFF modusom, 19" kotačima sa širim gumama od 235 mm i VAQ elektroničkim proklizavajućim diferencijalom, a svako putovanje pretvara u jedinstveno iskustvo.

Model CUPRA Raval imat će svoju svjetsku premijeru u Barceloni u ožujku 2026., nakon čega će uslijediti predstavljanje na tržištu kao prvog modela obitelji električnih gradskih vozila Brand Group Core.

CUPRA Universe

Harper Collective x CUPRA: CUPRA je udružila snage s Harper Collective – naprednom markom koju su osnovali Jaden Smith i Sebastian Manes – kako bi zajedno stvorili smjelu i održivu kolekciju prtljage, a svaki je komad dizajniran da spoji inovaciju, funkcionalnost i stil.

Kolekcija Harper Collective x CUPRA bit će ekskluzivno dostupna u Münchenu dva tjedna na Oberpollingeru i u CUPRA City Garage, prije online predstavljanja na tržištu od 22. rujna nadalje preko službene web-stranice CUPRA i Harper Collective.

Vichy Catalan x CUPRA: nastavno uspješnom debiju u Španjolskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, CUPRA Drink by Vichy Catalan bit će predstavljen u Njemačkoj ovog rujna, najavljujući svoj dolazak tijekom sajma IAA Mobility u Münchenu. Stvoren u suradnji s Vichy Catalan, CUPRA Taste je odvažno i nekonvencionalno piće koje spaja pikantnu notu đumbira, svježinu limete i prepoznatljivu pjenušavost prirodne mineralne vode Vichy Catalan.

MAM x CUPRA: u sklopu sajma IAA, CUPRA daje uvid u svoju nadolazeću kolekciju lifestyle dodataka, koja se sastoji od pet jedinstvenih proizvoda: serije torbi i privjesaka za ključeve dizajniranih da odražavaju predanost marke inovacijama i emocionalnom dizajnu.

CUPRA Scent: CUPRA predstavlja CUPRA Scent; miris za dom razvijen u suradnji s markom LUCTA i predvođen mirisnom stručnošću Fundacion Ernesto Ventos. Poziva vas na impresivno osjetilno putovanje koje govori o električnim performansama, upečatljivom dizajnu i nekonvencionalnoj srži marke.

Sennheiser x CUPRA: na ovogodišnjem sajmu IAA u Münchenu, CUPRA još jednom pomiče granice inovacije i emocija snagom zvuka. U suradnji s društvom Sennheiser, iskustvo otkrivanja marke CUPRA poboljšano je zahvaljujući imerzivnim mogućnostima Sennheiser AMBEO slušalica. Tijekom otkrivanja izložbenog vozila CUPRA Tindaya, publika će biti obavijena očaravajućim zvučnim krajolikom koji pokreće AMBEO 2–kanalni prostorni audio sustav buduće generacije. Ova vrhunska imerzivna audio tehnologija društva Sennheiser transformira svaki konvencionalni sustav zvučnika u višedimenzionalno audio iskustvo – obavijajući slušatelje prostornom dubinom i emocionalnim detaljima koji savršeno odražavaju odvažni jezik dizajna marke CUPRA.

Zamah marke CUPRA raste

CUPRA nastavlja probijati granice, a između siječnja i kolovoza 2025., nekonvencionalna pustolovna marka isporučila je 216.000 vozila, bilježeći porast od 36 % u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. S bogatim portfeljem i rastućom globalnom bazom obožavatelja, marka CUPRA je na putu da u nadolazećim mjesecima dosegne milijun isporuka. Tijekom 2026., marka će proslaviti svoju osmu godišnjicu i predstavljanje svog osmog modela: CUPRA Ravala.