Izložbeno vozilo CUPRA DarkRebel

CUPRA DarkRebel Ansicht von vorne schräg
CUPRA DarkRebel Ansicht von vorne schräg
CUPRA DarkRebel Ansicht von vorne schräg

IF WE CAN DREAM IT, WE CAN DO IT.

Uvijek jedno od vodećih načela marke CUPRA. Na sajmu automobila IAA 2023. sa zadovoljstvom smo svim ljubiteljima automobila pokazali još jedno ostvarenje sna. Nije riječ samo o neobičnom vozilu koje smo predstavili: našem dvosjedu, potpuno električnom modelu shooting brake. Prije svega, riječ je o velikoj ideji u pozadini:

VIŠESTRUKI IZRAZ ČISTE FASCINACIJE.

Mnoge stvari mogu započeti strašću jedne osobe. Strast mnogih postaje pokret. Dakle, sportski automobil koji je stvorio pojedinac jedan je od mnogih, bez obzira na to koliko ga izvanrednim čine njegove oštre linije, a njegove proporcije i arhitektura Shooting Brake provokativnim. Dizajnirala ga je zajednica Tribe i postao je izraz veće, zajedničke želje. Zajednički ga je stvorilo 270.000 pojedinaca. Potpuno je električan. CUPRA DARK REBEL. CREATED BY OBSESSION.

Tako glasi njegov opis. Ili drugim riječima – pitali smo se: što će nastati kada zajednica CUPRA Tribe – sastavljena od pojedinaca, ljubitelja automobila koji vole utrke, brzinu, izravno ubrzanje, povećanje snage i neviđenu suvremenu sportsku estetiku – zajedno dizajnira vozilo? To je pitanje postalo san koji je u početku virtualno ostvaren.

CUPRA DarkRebel Heckansicht
CUPRA DarkRebel Seitenansicht
CUPRA DarkRebel Seitenansicht

U SNU O AUTOMOBILU.

U skladu s našim željama. S misterioznom vanjskom bojom poput žive, fluidnog izgleda i svjetlom kao neočekivano opipljivim materijalom. U promišljeno odabranoj inscenaciji svjetla njegove skulpturalne karoserije. Koncept svjetala modela CUPRA DarkRebel počinje s osvijetljenim logotipom usmjerenim prema naprijed. Nastavlja se na prednjem dijelu oštrih linija s trokutastim svjetlosnim potpisom, od sada tipičnim za marku CUPRA, koji se blago diže iz karoserije.

Također počevši sprijeda, neka vrsta središnje kralježnice prolazi cijelim vozilom, slično kobilici jedrenjaka. To dodatno naglašava sportski oblik klina.

Naizgled fluidna boja karoserije i prelijevanje tamnoljubičastog tona također se razvijaju i mijenjaju pri kretanju – ovisno o tome kako svjetlo okoline pada na karoseriju vozila. Na taj se način čini da je njegov buntovni duh oživio i odražava svoje okruženje na svoj način. Dizajn kotača modela CUPRA DarkRebel nadahnut je našim trkaćim automobilima. Trokutasti logotip marke CUPRA postavljen je iznad kotača.

»The CUPRA DarkRebel stands for people who love to drive and not be driven«, rekao je direktor dizajna marke CUPRA Jorge Diez. Nijedno drugo vozilo nije tako precizno prenijelo poruku koju želimo poslati svijetu s markom CUPRA. Ono je ostvarenje naše želje da damo prostora snažnim emocijama mnogih. Da ih oslobodimo – izvan razuma i racionalnosti. To je naša zajednička fascinacija. Kao zajednica CUPRA Tribe.

REBELLIOUS FROM THE INSIDE.

Izvana prema unutra. Samo 1/3 sportske karoserije modela CUPRA DarkRebel otpada na unutrašnjost. Okružuje vozača i suvozača poput kapsule. Radikalno sportski, futuristički dizajn s progresivnim sportskim sjedalima, kolom upravljača poput onih za igre i ručicom mjenjača koja povezuje čovjeka i stroj.

I središte unutrašnjosti čini neku vrstu središnje kralježnice. Dizajniranu asimetričnim oblicima, lakoćom i skulpturalnom estetikom. Proizvedena pomoću tehnologije 3D ispisa metala, izlazi između sportskih sjedala i proteže se prema naprijed kako bi naizgled zagrlila vozača. Nasloni za glavu ukrašeni su umetcima od bakra i kristalno prozirnog materijala. Kolo upravljača kombinira geometriju motosporta s interaktivnošću svijeta igara. Osvijetljena kristalno jasna ručica mjenjača nepogrešivo poziva na korištenje.

TEHNOLOGIJA FUTURISTIČKIH DETALJA.

Toplinska kamera prati klimu u unutrašnjosti s krova, dok inteligentni sustav prilagođava temperaturu i zračnu struju. Zrak izlazi kroz tzv. škrge ispod vjetrobrana obložene rastezljivom tkaninom razvijenom za vrhunski sport. Istovremeno, boja ambijentalnog pozadinskog osvjetljenja u ovom području pokazuje grije li se unutrašnjost ili hladi.

Komunikacija sa svjetlom također služi za prenošenje informacija i emocija u ostatku unutrašnjosti, što je omogućeno fluidnim platnom izrađenim od 90 % biorazgradivog bambusa. Preko njega svjetlost struji kroz prednji dio kabine, ispod vjetrobrana i na strani sjedala. Svjetlost također okrunjuje naslone sjedala i dijelove kola upravljača. Rezultat je tok boja koji se može izmjenjivati ​​između tamnoplave, svjetlucave, reflektirajuće boje magenta i ljubičaste.

CUPRA DarkRebel Frontansicht
CUPRA DarkRebel Dashboard
CUPRA Dark Rebel Front Sitze

PRISTUP IZVORU SNAGE.

Unatoč svim neobičnim dizajnerskim i tehnološkim aspektima, unutrašnjost, koja je pomaknuta relativno daleko unatrag u vozilu, u konačnici služi samo jednoj svrsi: aktivaciji velike snage i oživljavanju fascinacije vožnjom – želje za izravnim ubrzanjem i ljubavi prema brzini. 450 KS katapultira potpuno električni CUPRA DarkRebel od 0 do 100 km/h za manje od 4 sekunde, čineći ga najsnažnijim izložbenim automobilom koji smo ikada napravili.

Predstavljen tijekom Volkswagen Group Night, CUPRA DarkRebel bilo je moguće vidjeti uživo u CUPRA Open Spaceu na sajmu IAA Mobility 2023. u Münchenu (4.–10. rujna).

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.