DTM. Rođen iz strasti. Iz želje da se tehnologije međusobno suprotstavljaju, da se međusobno natječu i nadmašuju. Ipak, tehnologije. Nisu ništa bez duha s kojim ih ljudi koriste. I na svakoj se utrci serije vozači uvijek prije svega susreću sami sa sobom. Time nastaje živuća povijest DTM-a. Opet i iznova.
To je isti asfalt koji volimo. I isti DNK koji živimo. Puno toga povezuje marku CUPRA i DTM. Traženje izazova. Istraživanje granica. Vođeni strašću. Prepoznatljivi. Utrku za utrkom. I više.
Najbolje priče imaju nastavak. Ostat ćemo na vrhu i u 2024. Osigurat ćemo to. Tamo se osjećamo najugodnije. Maksimalna performansa. Na Red Bull Ringu. Norisringu. I Hockenheimringu. Tu smo.
Novi Formentor
CUPRA i ove godine osigurava službene automobile za DTM. Ovaj put s naglaskom na vrhu. Novi CUPRA Formentor VZ. Čiji se identitet očituje u detaljima. Postaje fascinacija dizajnom. Uz INFINITE LIGHT. Svjetlo koje govori samo za sebe. I neusporediv nos morskog psa. Koji odlučno određuje smjer.
Prvi put na asfaltu. Novog, prepoznatljivog izgleda. Kao Safety Car. Leading Car i Medical Car. Kao nadogradnja ABT Sportslinea. Do 400 KS. Formentor VZ5 koristit će se kao Race Control Car na startu.
Na slici su prikazane mjere individualizacije prema propisima StVZO-a za preinake vozila u prometu.
Osnovni model: CUPRA Formentor VZ5 2.5 TSI 4Drive 287 kW (390 KS): Potrošnja goriva (kombinirana): 10.2 l/100km; Emisije CO₂ (kombinirane): 232 g/km; CO₂ klasa: G
Navedene vrijednosti potrošnje i emisije utvrđene su u skladu sa zakonom propisanim WLTP postupkom (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure).
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.