CUPRA e-HIBRIDNI modeli

Električni pogon omogućuje motoru na izgaranje brže ubrzanje. I nultu stopu emisija tijekom kratkih vožnji. Suvremen. Uzbudljiv.

E-hibridni automobili marke CUPRA: električna inovacija vrhunske snage

Uz e-hibridna vozila marke CUPRA odlučujete: Želite li voziti isključivo na električni pogon ili ćete upotrebljavati motor na unutarnje izgaranje? Zahvaljujući hibridnom pogonu moguće je i jedno i drugo. A sa svakom rutom kojom putujete potpuno električno smanjujete emisije. Osim toga, svi se modeli kao plug-in hibridi mogu puniti preko CUPRA wallboxa ili agregata za brzo punjenje s do 50 kW. Usto uz hibridno vozilo možete dugoročno uštedjeti na gorivu, a vozilo će vam ponuditi jedinstven osjećaj ubrzanja. Ovdje možete pronaći usporedbu CUPRA e-hibridnih modela.

CUPRA Terramar e-HYBRID

CUPRA Terramar sinonim je za budućnost marke, a utjelovljuje dinamičan DNK marke CUPRA s markantnom SUV dizajnom te je dostupan i kao e-hibrid. Nazvan po legendarnoj trkaćoj stazi Autódromo de Sitges-Terramar, model Terramar predstavlja most između tradicije i inovacije. Ovaj plug-in hibrid kao e-hibridni model donosi impresivna 272 KS na cestu – doživljaj koji će oduševiti posebno vozače sa sportskim aspiracijama. Baterija će se pobrinuti za doseg u potpuno električnom pogonu od čak 120 kilometara. Tipični elementi dizajna poput prednjeg kraja vozila u dizajnu morskog psa, matrix LED glavna svjetla i kontinuirana svjetlosna traka na stražnjem dijelu vozila naglašavaju dinamičan nastup CUPRA e-hibridnog modela.

CUPRA Leon e-HYBRID

CUPRA Leon e-HYBRID postiže doseg u potpuno električnom pogonu veći od 100 km. Ovisno o postupku punjenja vrijeme punjenja motora iznosi otprilike 3,5 sati preko wallboxa. Ako prolazite pokraj agregata za brzo punjenje, možete napuniti bateriju DC strujom s do 50 kW. A pomoću punjača CUPRA Charger možete čak i daljinski upravljati postupkom punjenja hibridnog automobila. I u pokretu CUPRA Leon e-HYBRID oduševljava dinamičnim osjećajem u gradskoj vožnji. S do 272 KS jamči vam vožnju bez granica. Uz to odaberite svoju individualnu kombinaciju boje i naplatka. A dobro promišljen unutrašnji dizajn ovog hibridnog automobila neće se pobrinuti samo za okoliš, nego i za to da se vi osjećate potpuno ugodno. Digitalni informacijski zaslon veličine 10,25“ iza kola upravljača i sportska sjedala hibridnog vozila samo su dvije od mnogih istaknutih značajki unutrašnje opreme.

CUPRA Leon Sportstourer e-HIBRID

Kao i svi hibridni modeli marke CUPRA, CUPRA Leon Sportstourer e-HIBRID je plug-in hibrid. To znači da bateriju hibridnog automobila možete puniti i postupkom rekuperacije i spajanjem utikača na strujnu mrežu. Hibridni Sportstourer također se može pohvaliti snagom do 272 KS, a zavest će vas svojim njegovanim stilom od prednjeg do stražnjeg dijela vozila. LED glavna svjetla hibridnog automobila pokazuju vam pravi put, dok lagani 19" aluminijski naplatci jamče sigurnu i estetsku vožnju. Sportski dizajn e-hibridnog vozila i Brembo kočnice također osiguravaju optimalnu raspodjelu snage i veću silu kočenja. A prtljažnik kapaciteta od 1450 litara nudi dovoljno mjesta za sve.

CUPRA Formentor e-HIBRID

CUPRA Formentor e-HIBRID također se ističe svojim sofisticiranim dizajnom među hibridnim modelima marke CUPRA. Novi prednji kraj vozila u dizajnu morskog psa vozilu daje snažan izgled. Hibridni automobil istovremeno izgleda elegantno i jedinstveno zahvaljujući svojim skulpturiranim linijama. CUPRA Formentor e-HIBRID opremljen je 6-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG. Vozilo možete jednostavno puniti pomoću odgovarajućeg wallboxa te upravljati postupkom punjenja i nadzirati ga pomoću svog smartphonea. Uz potpuno napunjenu bateriju doseg u potpuno električnom pogonu hibridnog vozila iznosi više od 100 km. Tako ovaj e-hibridni automobil kombinira inovativan dizajn i snagu od čak 272 KS.

Često postavljana pitanja o e-HIBRIDNIM automobilima

Što zapravo znači hibrid?

Plug-in hibrid (PHEV), kod marke CUPRA poznat pod nazivom "e-hibrid", kategoriziran je između motora na izgaranje i potpuno električnog vozila (EV). E-hibrid može voziti i samo na električni pogon. Na kratkim dionicama e-hibrid vozi kao potpuno električno vozilo (BEV) koje ne troši gorivo. No on za razliku od električnog vozila može nastaviti vožnju kada više nije moguć doseg u električnom pogonu. Dakle, vratiti se u uobičajeni hibridni pogon. Napunjeni e-hibrid štedi benzin. Ali isti se može koristiti bez ograničenja i kada nije napunjen.

Baterija zbog svoje veličine ne može se do kraja napuniti tijekom vožnje. To znači da je potrebno punjenje na CUPRA punjaču ili na utičnici. Inovativna kombinacija elektromotora i motora na izgaranje smanjuje potrošnju goriva i vrijednosti ispušnih plinova. Suvremene sportske performanse.

Na kratkim dionicama plug-in hibrid u pravilu koristi svoj električni pogon. Na dužim putovanjima ili pri velikom ubrzanju učinkovito se kombinira snaga elektromotora i motora na izgaranje. Ako, međutim, baterija koja pogoni elektromotor nije dovoljno napunjena, vozilo koristi isključivo motor na izgaranje.

Zašto bih trebao odabrati hibridni automobil?

Vozači plug-in hibridnih modela profitiraju od gotovo bešumne vožnje na potpuno električni pogon te od dodatne snage ubrzanja (okretnog momenta) zahvaljujući elektromotoru.

Brojni vlasnici plug-in hibridnih vozila većinu dionica voze u električnom modusu s obzirom na njihova da dnevna dionica u pravilu iznosi manje od 50 kilometara. Ovisno o tarifi struje ostvaruju se značajne uštede u odnosu na vozilo s klasičnim motorom na unutarnje izgaranje. Međutim, s plug-in hibridom nikada se ne morate odreći potpune neovisnosti: ako napunjenost ili kapacitet baterije nije dovoljan, motor na izgaranje po potrebi će se automatski aktivirati.

Brzo ubrzanje i niska potrošnja goriva također su neke od mnogih prednosti e-HYBRID-a. Višak snage motora s unutarnjim izgaranjem pohranjuje se kao električna energija u bateriji. A energija koja se oslobađa tijekom kočenja također puni bateriju hibridnog automobila. Pohranjena električna energija zatim opskrbljuje elektromotor, dok ugrađeni softver stalno odabire optimalni način rada. Ovisno o statusu napunjenosti baterije, tada možete voziti ili potpuno električno ili s motorom s unutarnjim izgaranjem.U potpuno električnom načinu rada možete uštedjeti emisije i učiniti nešto dobro za okoliš.

Ova kategorija vozila ima i ekonomsku prednosti - izravno putem državne subvencije za električna vozila.

Kako funkcionira CUPRA Charger wallbox za plug-in hibrid?

CUPRA Wallbox ili Charger je uređaj za punjenje koji se montira na zid, po mogućnosti u vašoj kućnoj garaži, te koji omogućava brzo, praktično i sigurno punjenje vašeg vozila.

Također, on nudi mogućnost upravljanja funkcijama na daljinu te se čak može povezati s internetom kako biste mogli upravljati njime na daljinu te primati statističke podatke o punjenju putem korisničkog portala.

Također, on nudi mogućnost povezivanja s internetom kako biste mogli upravljati njime na daljinu te primati statističke podatke o punjenju putem korisničkog portala.

Prednosti koje CUPRA Charger nudi kada je riječ o punjenju kod kuće:

- do 8 puta veća brzina od punjenja putem obične kućne utičnice - štiti vašu električnu mrežu od preopterećenja - blokira vašu stanicu za punjenje radi sprječavanja zloupotrebe - s uređajem CUPRA e-Manager možete upravljati procesom punjenja u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta pomoću mobilnog telefona

Koja je razlika između električnog, hibridnog i plug-in hibridnog vozila?

Dok je električni automobil potpuno električni, blagi hibrid i plug-in hibrid kombiniraju benzinski ili dizelski motor i električni motor kao što je gore opisano. Blagi hibridni automobili posebno su prikladni za gradski promet jer se često pokreću i koče, a baterija vašeg automobila uvijek se može dobro napuniti. To čini vaš e-HYBRID posebno ekonomičnim u gradu. Plug-in hibridni model može se napuniti tako da se doslovno priključi na kućnu ili javnu stanicu za punjenje. Zahvaljujući većoj bateriji i elektromotoru, ovaj model nudi veću, potpuno električnu autonomiju. Plug-in hibridni model omogućuje mnogim ljudima putovanje na posao i s posla pomoću električnog motora bez emisija.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.