CUPRA CONNECT 4.0

Koristite online usluge CUPRA CONNECT s ekskluzivnim značajkama samo za CUPRA Born & Tavascan. Iskoristite sve prednosti elektrifikacije.

Izvucite maksimum iz svoje CUPRA

Upravljajte svojim električnim vozilom na daljinu pomoću aplikacije My CUPRA.

Upravljajte svojim modelom CUPRA Born putem usluga daljinskog pristupa (Remote-Access) pomoću aplikacije My CUPRA.

Posebne funkcije za potpuno električne modele.

Dočekajte električno doba s uslugama poput e-Manager i rutinama usmjerenim na potpuno upravljanje električnim vozilima.

Proširite svoj navigacijski sustav online infotainmentom.

Navigirajte pomoću aktualnih prometnih informacija, karata i ruta. Otkrijte online govorne asistente i uživajte u web-radiju.

APLIKACIJA MY CUPRA

Upravljajte svojim vozilom na daljinu pomoću aplikacije

e-Manager

Namjestite stanje napunjenosti baterije i punite svoje vozilo na daljinu. U svakom trenutku provjerite sve podatke vezane za stanje baterije i postupak punjenja.

Rutine

Aktivirajte i uređujte do 5 profila* pomoću kojih se vaše vozilo puni na mjestima i u vremenima koja vi odredite.

Klima-uređaj

Namjestite željenu temperaturu unutrašnjosti i prednjih sjedala** i regulirajte je daljinski.

PREUZMITE APLIKACIJU MY CUPRA.

MY CUPRA aplikacija za iOS.

MY CUPRA aplikacija za Android.

CUPRA Plug & Charge

Naše novo rješenje za punjenje revolucionira način na koji punite svoj CUPRA Born kada koristite javnu mrežu.**
Eine Gruppe von Personen beim Aufladen eines blauen CUPRA Born an der Ladesäule.

Besprijekorna usluga.

Nakon što odaberete za stanicu za punjenje, možete uživati u jednostavnoj i sigurnoj usluzi. Uz CUPRA Plug & Charge ne trebate aplikaciju ili karticu za plaćanje. Jednostavno se povežete sa stanicom za punjenje te uz pretplatu na CUPRA Charging na kraju mjeseca dobit ćete jedan račun s popisom cjelokupne potrošnje.

Prednosti

  • Uživajte u glatkoj i sigurnoj usluzi plaćanja svaki put.
  • Uštedite vrijeme i trud prilikom punjenja.
  • Pristup nekoliko mjesta za punjenje uz pretplatu na CURPA Charging.
  • Pratite svoje troškove

Online održavanje vozila

Ova funkcija obavještava vas o predstojećim održavanjima, za vas prati status vašeg CUPRA modela i olakšava kontakt s preferiranim servisnim partnerom.

Jedostavno održavanje.

Po potrebi možete putem infotainment sustava brzo i jednostavno ugovoriti termin u servisnoj radionici.

Središnje mjesto za kontakt.

Osjetite vrhunsku uslugu. Jednostavno odaberite preferiranog servisnog partnera i njegovu pouzdanu uslugu te komunikacijski kanal pomoću aplikacije MyCUPRA.

Sigurnost.

Kako bi se uvijek osiguralo optimalno stanje vašeg CUPRA modela, problemi se automatski prosljeđuju vašem preferiranom servisnom partneru, koji će vam zatim poslati prikladnu obavijest.

Aktivirajte aplikaciju za online održavanje vozila

CUPRA Connect Video Vorschaubild

Imate li novi CUPRA Born? Prijavite se sada i uživajte u svim pogodnostima online usluga CUPRA CONNECT.

Registrirajte svoj CUPRA BORN za CUPRA CONNECT 4.0.

CUPRA Connect Video Vorschaubild

Često postavljana pitanja

Kako mogu kreirati CUPRA ID korisnički račun u aplikaciji My CUPRA?

Kako biste kreirali korisnički račun (CUPRA ID) svojoj aplikaciji My CUPRA, kliknite na "Prijava" i zatim na "Registracija." Nakon toga navedite e-mail adresu i kreirajte lozinku. Nakon toga kliknite na "Registracija". Automatski ćete primiti e-mail potvrde. Kliknite na link u e-mailu kako biste završili registraciju. Pri prvoj prijavi korisničkim podacima možete unijeti osobne podatke (ime, prezime, datum rođenja itd.).

Možete kreirati CUPRA ID i na stranici CUPRA Private Area.

Koja je oprema potrebna mom automobilu za korištenje usluga CUPRA CONNECT 4.0?

Usluge CUPRA CONNECT CONNECT 4.0 već su sadržane u standardnoj opremi vašeg modela CUPRA Born.

Ako je vaš CUPRA Born opremljen medijskim sustavom, imate pristup paketu CUPRA CONNECT za medijski sustav. On sadrži usluge vezane za sigurnost i servis, daljinski pristup (Remote Access) i infotainment aplikacije.

Ako je vaš CUPRA Born opremljen navigacijskim sustavom, imate pristup paketu CUPRA CONNECT za navigacijske sustave. On sadrži usluge vezane za sigurnost i servis, daljinski pristup (Remote Access), online infotainment i infotainment aplikacije.

Mogu li druge osobe upravljati mojim automobilom pomoću svog smartphonea?

Vašim se vozilom može upravljati samo putem računa primarnog korisnika. Primarni je korisnik prvi korisnik CUPRA ID-ja koji se prijavi/ulogira u vaše vozilo. Ako želite promijeniti primarnog korisnika, morate poništiti vozilo na tvorničke postavke i ponovno proći postupak prijave.

Ne mogu vidjeti svoje usluge u aplikaciji My CUPRA.

Pobrinite se za to da je postupak prijave uspješno zaključen i da ste povezali svoj CUPRA ID korisnički račun kako biste na daljinu mogli vidjeti status svih usluga putem aplikacije My CUPRA. Ako niste prijavljeni, ne možete vidjeti svoje raspoložive CUPRA CONNECT usluge.

Što je to usluga Menadžer punjenja /e-Manager?

Funkcija Punjenje baterije, kojoj možete pristupiti i u odjeljku e-Managera za aplikaciju My CUPRA, omogućuje vam manualno pokretanje trenutačnog punjenja tako da možete ranije krenuti s punom baterijom. Ona omogućuje i punjenje vozila do željene napunjenosti baterije u postocima.

Postupak punjenja optimira se radi smanjenja troškova energije. U to se ubrajaju punjenje noću ili pokretanje i završavanje postupka punjenja u skladu s potrebama kupca. Priključni kabel može se nakon završetka postupka automatski otključati ako je korisnik to odgovarajuće definirao.

Putem e-Managera u aplikaciji My CUPRA možete osim toga provjeriti sljedeće stvari:

  • Stanje napunjenosti
  • Mogući doseg
  • Preostala napunjenost
  • Priključenost utikača za punjenje
  • Status punjenja (% baterije)
  • Snaga punjenja (km po minuti/satu postupka punjenja)
  • Vrsta struje (istosmjerna struja/izmjenična struja)

Što je usluga stanica za punjenje?

Ako se prijavite na CUPRA CONNECT, detaljne informacije o stanicama za punjenje u okolini ažurirat će se. Sada možete vidjeti i njihova radna vremena, vrstu stanica za punjenje i njihovu raspoloživost. Tako ćete uvijek znati gdje možete puniti svoje vozilo u blizini.

Što je prirodna online klimatizacija?

Korisnik još prije polaska putem aplikacije My CUPRA može namjestiti željenu temperaturu unutrašnjosti vozila preko klima-uređaja. Pri vanjskim temperaturama do 4 °C korisnici također mogu prilagoditi grijanje prednjih sjedala.

Gdje mogu pronaći Opće uvjete poslovanja i informacije o zaštiti podataka?

Odredbe o zaštiti podataka i Opći uvjeti poslovanja za uslugu CUPRA CONNECT raspoloživi su nakon postupka prijave klikom na «Pravne napomene» u izborniku svog infotainmenta. Osim toga ćete u aplikaciji My CUPRA pronaći napomene o zaštiti podataka.

Što je Deaktiviranje usluge?

Pomoću funkcija Aktiviranje usluge i Deaktiviranje usluge možete pojedinačno za svaku uslugu aktivirati ili deaktivirati prometne podatke infotainment sustava svog vozila u administriranju usluga aplikacije My CUPRA. Usto odabirom privatnog modusa (Online/Online s podacima o lokaciji/Offline) na stranici dobrodošlice, u Control centru (simbol globusa) i pod «Postavke» u izborniku infotainmenta možete aktivirati/deaktivirati sve CONNECT usluge. Pomoću funkcije Deaktiviranje usluge možete pojedinačno deaktivirati svaku uslugu, a Offline modus prekida podatkovnu vezu za cijeli infotainment sustav tako da CONNECT usluge nisu na raspolaganju.

Može li «Prijavljeni korisnik» pristupiti profilu/podacima «Primarnog korisnika»?

Ne, «Prijavljeni korisnik» nema pristup tim podacima. Uvijek kada «Prijavljeni korisnik» želi promijeniti profil «Primarnog korisnika», mora unijeti S-PIN kako bi se osigurala zaštita podataka. «Primarni korisnik» ima pristup cjelokupnom opsegu funkcija, «Prijavljenom korisniku» na raspolaganju je ograničeni opseg funkcija, dok je za «Gosta korisnika» opseg funkcija dodatno ograničen.

Koja je razlika između «Offline modusa», «Online modusa» i «Online modusa s podacima o lokaciji»?

«Online modus» omogućuje vam aktiviranje podataka o vozilu/podataka o korištenju vozila, podataka o lokaciji i V2X tehnologije (ako postoji u vozilu) s mogućnošću zasebnog isključivanja. «Offline modus» onemogućuje slanje ili primanje podataka za online funkcije. Online modus s podacima o lokaciji mora biti aktiviran za korištenje određenih funkcija poput položaja parkiranja.

Koliko dugo vrijedi moja pretplata za sluge CUPRA CONNECT 4.0?

Za sve komercijalne pakete CUPRA CONNECT 4.0 imate trogodišnju gratis testnu verziju čije trajanje počinje s datumom garancije vašeg modela CUPRA Born. Preostalo trajanje usluga vezano je za vaše vozilo i prikazuje se u trgovini. Nakon isteka gratis testne verzije morate obnoviti pretplatu preko trgovine kako biste i dalje mogli koristiti usluge.

Što je usluga Položaj parkiranja?

Usluga Položaj parkiranja omogućuje vam pronalaženje automobila neovisno gdje se nalazili. Pomoću navigacije u aplikaciji brzo ćete i jednostavno pronaći svoj automobil jer se na karti točno prikazuje gdje se vaš automobil nalazi, kada ste ga parkirali, čak i kako možete stići do njega.

Što je «Vrata i osvjetljenje»?

Ako vozilo prepozna da se stanje promijenilo / da je potrebna pozornost korisnika, šalje push-obavijest putem aplikacije My CUPRA. Prikazuju se sljedeća stanja upozorenja ako nešto u tom području iziskuje vašu pozornost:

  • Vrata: otvorena/nisu zaključana
  • Stakla: spuštena
  • Pozicijsko svjetlo; uključeno
  • Parkirna kočnica
  • Paljenje (uključeno/isključeno)

Što je Online import odredišta/Online import rute?

Možete konfigurirati odredište putovanja od kuće ili odasvud putem aplikacije MY CUPRA (na Karte --->Import rute) i prenijeti ga u navigacijski sustav vozila.

Osim toga možete dodati rutu željenom odredištu. Mogu se pohraniti razne rute s do 4 zaustavljanja po ruti uključujući odredište vašeg putovanja.

*Profili punjenja moraju se prethodno kreirati u vozilu i moraju biti vezani za određenu lokaciju.

** Raspitajte se kod svog CUPRA partnera koje su CONNECT funkcije kompatibilne s vašim vozilom.

***Podložno dodatnoj opremi.

****Za daljinsko zaključavanje i otključavanje potrebna je CUPRA Ident provjera.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.