Aktivirajte svoje CUPRA CONNECT online usluge i pristupite svojoj CUPRI putem daljinskog upravljanja.
Poboljšajte svoj navigacijski sustav. Optimizirajte svoje iskustvo vožnje uz CUPRA CONNECT Plus.
*Funkcija CONNECT PLUS dostupna je samo u kombinaciji s navigacijskim sustavom.
Za modele CUPRA Terramar, Leon, Ateca i Formentor.
Zaključajte i otključajte svoje vozilo i primajte upozorenja o zaštiti protiv krađe**. Postavite ograničenja za određena područja i ograničenja brzine. Izuzetno komforno iz svog doma uz aplikaciju CUPRA CONNECT.
Za električne modele CUPRA Born & CUPRA Tavascan.
Saznajte na koji vam način najnovija tehnologija CONNECT 4.0 pruža doživljaj vožnje bez premca, skrojen upravo za vozače marke CUPRA Born.
My CUPRA za iOS
My CUPRA za Android
Usluge CUPRA CONNECT ne funkcioniraju. Što mi je činiti?
Najprije provjerite sljedeće:
Ako se problem ne može riješiti gore navedenim, obratite se svom trgovcu.
CUPRA CONNECT još nije u potpunosti aktiviran. Koje usluge mogu koristiti?
Ako niste u potpunosti registrirali i aktivirali CUPRA CONNECT usluge, možete koristiti samo zakonski propisane usluge (funkcija javnog poziva u nuždi).
Povrh toga, ne možete koristiti online usluge Sigurnost & Servis i pristup putem daljinskog upravljanja pomoću aplikacije ili online infotainmenta. Online navigacija vašeg navigacijskog sustava neće funkcionirati, a "Hola Hola" će čuti samo određene govorne naredbe.
Koje vrste korisnika/uloga postoje u okviru usluge CUPRA CONNECT 3.0?
Vlasnik vozila kao i svaki drugi korisnik koji ima pristup vozilu ovlašteni su za naručivanje i aktiviranje CUPRA CONNECT usluga za modele Leon, Formentor i Ateca.
Po vozilu postoji samo jedan primarni korisnik, jedan sekundarni korisnik, jedan gost i maksimalno 4 registrirana korisnika. Različite uloge opisane su u nastavku:
Primarni korisnik: Korisnik koji je dovršio postupak registracije (koji se prijavio sa svojim CUPRA ID-om i prošao postupak provjere s 2 ključa). On/ona ima pristup cjelokupnom CONNECT portfelju (podaci i druge usluge).
Sekundarni korisnik: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik. Sekundarnog korisnika imenuje primarni korisnik putem e-maila. Za pristup infotainment sustavu potreban je CUPRA ID. On/ona ima pristup velikom dijelu portfelja CONNECT usluga.
Gost: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, gost je mogući korisnik koji nije registriran s CUPRA ID-om. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
Registrirani korisnik: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, registrirani korisnik je korisnik identificiran pomoću CUPRA ID-a. Moguće je dodati do 4 registrirana korisnika. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
Koje vrste korisnika/uloga postoje u okviru usluge CUPRA CONNECT 4.0?
Vlasnik vozila kao i svaki drugi korisnik koji ima pristup vozilu ovlašteni su za naručivanje i aktiviranje CUPRA CONNECT usluga za model CUPRA Born.
Po vozilu postoji samo jedan primarni korisnik, jedan gost i maksimalno 4 registrirana korisnika. Različite uloge opisane su u nastavku:
Što se događa s osobnim podacima kada se registriram na CUPRA CONNECT?
CUPRA raspolaže bazom svih osobnih podataka dobivenih od strane kupaca kao i ostalim informacijama koje su potrebne za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, poput podataka o vozilu i geolociranja. Svi podaci koji proizlaze iz korištenja CUPRA CONNECT usluga vlasništvo su kupca odn. pripadaju vama. Stoga korištenje podataka ovisi o vašem izričitom pristanku.
Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom EU o zaštiti podataka (GDPR). Više informacija možete pronaći u CUPRA CONNECT smjernici za zaštitu osobnih podataka.
Imajte na umu da sve podatke koristi isključivo CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se neće prosljeđivati u komercijalne svrhe trećim osobama i u većini slučajeva su anonimizirani (neanonimizirani podaci koriste se samo kada je to potrebno). U tim slučajevima CUPRA obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim odredbama.
U kojim zemljama mogu koristiti CUPRA CONNECT usluge?
CUPRA CONNECT raspoloživ je u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Ukrajini i Gibraltaru.
Za vozila s CONNECT 3.0, CUPRA CONNECT je raspoloživ i u Crnoj Gori.
Kako se aktivira poziv u nuždi eCall?
Ako vozilo uslijed aktiviranog zračnog jastuka ili zatezača sigurnosnog pojasa prepozna teški sudar, automatski će se uspostaviti veza sa službama za pozive u nuždi.
Također je moguće manualno aktiviranje funkcije poziva u nuždi putem modula s tri tipke ili ekrana infotainmenta.
Kako se aktivira poziv za pomoć na cesti? Mogu li moji suputnici također uputiti poziv?
Poziv za pomoć na cesti uvijek se aktivira manualno, no u slučaju manje nezgode (koja ne prelazi graničnu vrijednost za sudare) pojavit će se pop-up prozor s tri tipke (aktiviranje poziva u nuždi, aktiviranje poziva za pomoć na cesti ili prekid poziva). Svatko može stupiti u kontakt sa službom pomoći na cesti pritiskom na srednju tipku u modulu s 3 tipke ili putem izbornika «Telefon» u In-Car izborniku.
Koje informacije šalje moje vozilo tijekom poziva za pomoć na cesti?
Ako aktivirate poziv za pomoć na cesti, vaše će vozilo prenositi informacije kao što su stanje kilometara, trenutno aktivna upozoravajuća svjetla i obavijesti o greškama, kako bi vam CUPRA agent pružio još bolju podršku i mogao identificirati problem bez odgode.
Nakon aktiviranja opcije, kod poziva za pomoć na cesti također će se prenositi podaci o vremenu i lokaciji vašeg vozila kako bi vaša kontakt osoba znala gdje se nalazite. Ovo je vrlo praktično kada imate nezgodu u nekom udaljenom području i ne znate točno gdje se nalazite.
Kako funkcionira planiranje servisa? Koji se podaci o vozilu prenose automatski?
Kada vam vaš onboard infotainment pošalje podsjetnik o terminu servisa, vaš preferirani servisni partner (PSP) također će primiti obavijest. Servisna radionica će vas potom kontaktirati putem željenog komunikacijskog kanala (e-mail ili telefon).
Vaš PSP će primiti sljedeće informacije o vašem vozilu:
Zašto ne mogu vidjeti svoje zadnje parkirno mjesto? / Zašto prikazano parkirno mjesto ne predstavlja ispravnu lokaciju mog automobila?
Ako je vaš automobil bio parkiran u području sa slabom mrežnom pokrivenošću, kao što je podzemna garaža, podaci se možda neće moći prenijeti serveru. Inače se zadnje parkirno mjesto vašeg automobila šalje serveru čim se motor isključi.
Što je online navigacija? Troši li podatkovni promet?
Kad aktivirate CONNECT, dolazi do nadgradnje vašeg navigacijskog sustava i on se povezuje s internetom kako bi dobio najaktualnije informacije. Pritom ne nastaju dodatni troškovi - potrošnja podataka navigacije uključena je u paket usluga CONNECT.
Sljedeće su usluge besplatne:
Online ažuriranje karti: Karte vaše regije ažuriraju se automatski ovisno o lokaciji vozila i odredištu. Više ne morate kupovati ažuriranja karti kod svog trgovca ili učitavati nove karte na USB stick.
Izračun dionice s aktualnim prometnim informacijama na temelju cestovnih uvjeta (promet i vrijeme) kao i dinamično navođenje po dionici s ažuriranjima u realnom vremenu.
Koje vrste parkirališta i benzinskih postaja mogu vidjeti na ekranu online infotainmenta?
Usluga za parkiranje prikazuje vam ukupan broj raspoloživih parkirnih mjesta na:
Povrh toga se prikazuju dodatne informacije, npr:
Što moj "Hola Hola" može nakon nadogradnje? Kako da diktiram SMS poruke i e-mailove?
Kada aktivirate CUPRA CONNECT, «Hola Hola» još će bolje razumijeti prirodni jezik (pomoću funkcije Natural Language Control). To vam omogućuje davanje uputa prirodnim govorom i ne morate pamtiti specifične naredbe. Ako imate internetsku vezu, možete:
Hola Hola vam omogućuje diktiranje SMS poruka i e-mailova. Za diktiranje poruke pritisnite tipku mikrofona i govorite normalno. Kada završite, možete provjeriti napisani tekst i po potrebi ga izbrisati ili napisati ponovno.
Natural Language Control za sva vozila (CONNECT 3.0 i CONNECT 4.0) podržava:
Natural Language Control za vozila sa CONNECT 4.0 također podržava:
Što je VIN i gdje ga mogu pronaći?
VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) jedinstveni je 17-znamenkasti identifikacijski broj vaše CUPRE. To je kombinacija brojeva i slova.
Možete ga pronaći u dokumentima vašeg vozila ili na donjoj lijevoj strani vjetrobranskog stakla kada se nalazite ispred svog vozila.
* Online prozračivanje raspoloživo je samo za Leon i Formentor s određenim vrstama motora. Online grijanje vozila u mirovanju dostupno je samo s grijanjem vozila u mirovanju (dodatna oprema).
** Funkcija alarma protiv krađe dostupna je samo s volumetrijskim alarmom (dodatna oprema).
*** Online mediji (Apple Music & TIDAL) i internetski radio zahtijevaju dodatnu potrošnju podataka. Možete koristiti svoj pametni telefon kao pristupnu točku spojenu na W-iFi svog vozila ili kupiti dodatni podatkovni paket za svoju CUPRU putem našeg mobilnog operatera (https://seat.cubictelecom.com).
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila možete saznati kod ovlaštenih CUPRA partnera.