Novi e-Racer

Leon Competición

Combined ShapeCreated with Sketch.

CUPRA CONNECT

SIGURNOST & SERVIS.

Vaša je sigurnost na prvom mjestu - bez obzira gdje se nalazite. Održavajte svoju CUPRU uvijek u vrhunskom stanju.

Poziv u nuždi eCall

Primite pomoć gdje god bili. Vaše vozilo hitnim službama izravno šalje podatke o sudaru, kao što su vrijeme i lokacija.

 

 

Servis i održavanje.

Kad zasvijetli upozoravajuća žaruljica za dospjeli termin servisa, CUPRA CONNECT uspostavlja kontakt s vašim preferiranim servisnim partnerom.

 

 

Poziv za pomoć na cesti.

Vaše vozilo šalje važne podatke o nesreći službi za pomoć na cesti koja će vam omogućiti prijevoz do najbližeg servisnog partnera.

 

PRISTUP PUTEM DALJINSKOG UPRAVLJANJA

Namjestite temperaturu u skladu sa svojim osjećajem ugode, napunite svoje vozilo, pronađite svoje trenutno parkirno mjesto - sve to putem daljinskog upravljanja preko aplikacije.

Punjenje putem daljinskog upravljanja.

Upravljajte postupkom punjenja svog električnog automobila ili e-HYBRID-a na daljinu. Postupak punjenja možete pokrenuti i zaustaviti odmah ili ga planirati prije putovanja.

 

Status vozila uključujući vrata

Vrata i prozori zatvoreni? Svjetla isključena? Radi svog osjećaja sigurnosti, sve ovo možete u bilo kojem trenutku provjeriti putem aplikacije. Također možete provjeriti status svog vozila.

 

Regulacija temperature na daljinu.

Daljinski namjestite vama ugodnu temperaturu u svom električnom automobilu ili e-HYBRID-u*. Ili programirajte svoju CUPRU da to učini automatski u određeno vrijeme.

 

Pronađite svoje parkirno mjesto.

Zaboravili ste gdje ste parkirali? Ponovno na jednostavan način pronađite svoje vozilo. CUPRA CONNECT automatski pohranjuje vaše posljednje parkirno mjesto.

ONLINE INFOTAINMENT.

CUPRA CONNECT nadograđuje vaš navigacijski sustav i osigurava širok raspon online funkcija za medije, telefonske funkcije i navigaciju.

Online navigacija

U realnom vremenu primajte online prometne informacije i ažuriranja vezano uz vašu rutu puta kako biste učinkovito planirali svoje putovanje.

Importiranje ruta i odredišta

Planirajte i kreirajte svoje putovanje iz udobnosti vlastitog doma pomoću aplikacije. Nakon toga naredbe prenesite izravno u svoju CUPRU.

Pronađite parkirna mjesta, stanice za punjenje i benzinske postaje.

Tražite parkirno mjesto ili benzinsku postaju? Pronađite informacije o cijenama, radnom vremenu i opisu puta.

Nadogradnja za Hola Hola, CUPRA potpore za govorne naredbe.

Koristite prirodno upravljanje govornim naredbama, diktirajte govorne poruke ili pristupite online sadržajima.

 

CUPRA CONNECT 3.0

Za modele CUPRA Leon, Ateca i Formentor.

Zaključajte i otključajte svoje vozilo i primajte upozorenja o zaštiti protiv krađe**. Postavite ograničenja za određena područja i ograničenja brzine. Izuzetno komforno iz svog doma uz aplikaciju CUPRA CONNECT.

Više o tehnologiji CUPRA CONNECT 3.0

 

CUPRA CONNECT 4.0

Za vaš CUPRA Born.

Saznajte na koji vam način najnovija tehnologija CONNECT 4.0 pruža doživljaj vožnje bez premca, skrojen upravo za vozače marke CUPRA Born.

Više o tehnologiji CUPRA CONNECT 4.0

OTKRIJTE MARKU CUPRA

Vaša CUPRA do posljednjeg detalja.
Ažurirajte svoj navigacijski sustav radi najnovijih ponuda.

Često postavljana pitanja vezano uz CUPRA CONNECT.

Usluge CUPRA CONNECT ne funkcioniraju. Što mi je činiti?

Najprije provjerite sljedeće:

  • Postoji li dobar internetski prijem i dobra podatkovna veza
  • Je li VIN vašeg vozila ispravan
  • Je li vaš CUPRA model kompatibilan
  • Postoji li važeća licenca za uslugu (ako je primjenjiva)

Ako se problem ne može riješiti gore navedenim, obratite se svom trgovcu.

CUPRA CONNECT još nije u potpunosti aktiviran. Koje usluge mogu koristiti?

Ako niste u potpunosti registrirali i aktivirali CUPRA CONNECT usluge, možete koristiti samo zakonski propisane usluge (funkcija javnog poziva u nuždi).

Povrh toga, ne možete koristiti online usluge Sigurnost & Servis i pristup putem daljinskog upravljanja pomoću aplikacije ili online infotainmenta. Online navigacija vašeg navigacijskog sustava neće funkcionirati, a "Hola Hola" će čuti samo određene govorne naredbe.

Koje vrste korisnika/uloga postoje u okviru usluge CUPRA CONNECT 3.0?

Vlasnik vozila kao i svaki drugi korisnik koji ima pristup vozilu ovlašteni su za naručivanje i aktiviranje CUPRA CONNECT usluga za modele Leon, Formentor i Ateca.

Po vozilu postoji samo jedan primarni korisnik, jedan sekundarni korisnik, jedan gost i maksimalno 4 registrirana korisnika. Različite uloge opisane su u nastavku:

  • Primarni korisnik: Korisnik koji je dovršio postupak registracije (koji se prijavio sa svojim CUPRA ID-om i prošao postupak provjere s 2 ključa). On/ona ima pristup cjelokupnom CONNECT portfelju (podaci i druge usluge).
  • Sekundarni korisnik: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik. Sekundarnog korisnika imenuje primarni korisnik putem e-maila. Za pristup infotainment sustavu potreban je CUPRA ID. On/ona ima pristup velikom dijelu portfelja CONNECT usluga.
  • Gost: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, gost je mogući korisnik koji nije registriran s CUPRA ID-om. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
  • Registrirani korisnik: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, registrirani korisnik je korisnik identificiran pomoću CUPRA ID-a. Moguće je dodati do 4 registrirana korisnika. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
Koje vrste korisnika/uloga postoje u okviru usluge CUPRA CONNECT 4.0?

Vlasnik vozila kao i svaki drugi korisnik koji ima pristup vozilu ovlašteni su za naručivanje i aktiviranje CUPRA CONNECT usluga za model CUPRA Born.

Po vozilu postoji samo jedan primarni korisnik, jedan gost i maksimalno 4 registrirana korisnika. Različite uloge opisane su u nastavku:

  • Primarni korisnik: Prvi korisnik koji se prijavio sa svojim CUPRA ID-om i koji je dovršio postupak registracije. On/ona ima pristup cjelokupnom CONNECT portfelju (podaci i druge usluge).
  • Gost: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, gost je mogući korisnik koji nije registriran s CUPRA ID-om. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
  • Registrirani korisnik: U vozilu koje je registrirao primarni korisnik, registrirani korisnik je korisnik identificiran pomoću CUPRA ID-a. Moguće je dodati do 4 registrirana korisnika. On/ona ima pristup većini Safety&Service i online infotainment sadržaja u portfelju CONNECT usluga.
Što se događa s osobnim podacima kada se registriram na CUPRA CONNECT?

CUPRA raspolaže bazom svih osobnih podataka dobivenih od strane kupaca kao i ostalim informacijama koje su potrebne za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, poput podataka o vozilu i geolociranja. Svi podaci koji proizlaze iz korištenja CUPRA CONNECT usluga vlasništvo su kupca odn. pripadaju vama. Stoga korištenje podataka ovisi o vašem izričitom pristanku.

Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom EU o zaštiti podataka (GDPR). Više informacija možete pronaći u CUPRA CONNECT smjernici za zaštitu osobnih podataka.

Imajte na umu da sve podatke koristi isključivo CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se neće prosljeđivati u komercijalne svrhe trećim osobama i u većini slučajeva su anonimizirani (neanonimizirani podaci koriste se samo kada je to potrebno). U tim slučajevima CUPRA obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim odredbama.

U kojim zemljama mogu koristiti CUPRA CONNECT usluge?

CUPRA CONNECT raspoloživ je u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Ukrajini i Gibraltaru.

Za vozila s CONNECT 3.0, CUPRA CONNECT je raspoloživ i u Crnoj Gori.

Kako se aktivira poziv u nuždi eCall?

Ako vozilo uslijed aktiviranog zračnog jastuka ili zatezača sigurnosnog pojasa prepozna teški sudar, automatski će se uspostaviti veza sa službama za pozive u nuždi.

Također je moguće manualno aktiviranje funkcije poziva u nuždi putem modula s tri tipke ili ekrana infotainmenta.

Kako se aktivira poziv za pomoć na cesti? Mogu li moji suputnici također uputiti poziv?

Poziv za pomoć na cesti uvijek se aktivira manualno, no u slučaju manje nezgode (koja ne prelazi graničnu vrijednost za sudare) pojavit će se pop-up prozor s tri tipke (aktiviranje poziva u nuždi, aktiviranje poziva za pomoć na cesti ili prekid poziva). Svatko može stupiti u kontakt sa službom pomoći na cesti pritiskom na srednju tipku u modulu s 3 tipke ili putem izbornika «Telefon» u In-Car izborniku.

Koje informacije šalje moje vozilo tijekom poziva za pomoć na cesti?

Ako aktivirate poziv za pomoć na cesti, vaše će vozilo prenositi informacije kao što su stanje kilometara, trenutno aktivna upozoravajuća svjetla i obavijesti o greškama, kako bi vam CUPRA agent pružio još bolju podršku i mogao identificirati problem bez odgode.

Nakon aktiviranja opcije, kod poziva za pomoć na cesti također će se prenositi podaci o vremenu i lokaciji vašeg vozila kako bi vaša kontakt osoba znala gdje se nalazite. Ovo je vrlo praktično kada imate nezgodu u nekom udaljenom području i ne znate točno gdje se nalazite.

Kako funkcionira planiranje servisa? Koji se podaci o vozilu prenose automatski?

Kada vam vaš onboard infotainment pošalje podsjetnik o terminu servisa, vaš preferirani servisni partner (PSP) također će primiti obavijest. Servisna radionica će vas potom kontaktirati putem željenog komunikacijskog kanala (e-mail ili telefon).

Vaš PSP će primiti sljedeće informacije o vašem vozilu:

  • Vaši podaci o kontaktu (ime i prezime, telefon i e-mail)
  • Podaci o vozilu (VIN, godina modela, model vozila)
  • Broj kilometara
  • Vrsta održavanja (zamjena ulja, servisni interval)
  • Datum i vrijeme obavijesti
  • Broj dana do sljedećeg servisa i sljedeće zamjene ulja.
Zašto ne mogu vidjeti svoje zadnje parkirno mjesto? / Zašto prikazano parkirno mjesto ne predstavlja ispravnu lokaciju mog automobila?

Ako je vaš automobil bio parkiran u području sa slabom mrežnom pokrivenošću, kao što je podzemna garaža, podaci se možda neće moći prenijeti serveru. Inače se zadnje parkirno mjesto vašeg automobila šalje serveru čim se motor isključi.

Što je online navigacija? Troši li podatkovni promet?

Kad aktivirate CONNECT, dolazi do nadgradnje vašeg navigacijskog sustava i on se povezuje s internetom kako bi dobio najaktualnije informacije. Pritom ne nastaju dodatni troškovi - potrošnja podataka navigacije uključena je u paket usluga CONNECT.

Sljedeće su usluge besplatne:

  • Online ažuriranje karti: Karte vaše regije ažuriraju se automatski ovisno o lokaciji vozila i odredištu. Više ne morate kupovati ažuriranja karti kod svog trgovca ili učitavati nove karte na USB stick.
  • Izračun dionice s aktualnim prometnim informacijama na temelju cestovnih uvjeta (promet i vrijeme) kao i dinamično navođenje po dionici s ažuriranjima u realnom vremenu.
Koje vrste parkirališta i benzinskih postaja mogu vidjeti na ekranu online infotainmenta?

Usluga za parkiranje prikazuje vam ukupan broj raspoloživih parkirnih mjesta na:

  • javnim parkiralištima
  • privatnim parkiralištima
  • parkiralištima na više etaža

Povrh toga se prikazuju dodatne informacije, npr:

  • dionica vožnje
  • radno vrijeme
  • cijene
Što moj "Hola Hola" može nakon nadogradnje? Kako da diktiram SMS poruke i e-mailove?

Kada aktivirate CUPRA CONNECT, «Hola Hola» još će bolje razumijeti prirodni jezik (pomoću funkcije Natural Language Control). To vam omogućuje davanje uputa prirodnim govorom i ne morate pamtiti specifične naredbe. Ako imate internetsku vezu, možete:

  • tražiti adrese
  • pristupiti online sadržajima
  • slušati internetski radio

Hola Hola vam omogućuje diktiranje SMS poruka i e-mailova. Za diktiranje poruke pritisnite tipku mikrofona i govorite normalno. Kada završite, možete provjeriti napisani tekst i po potrebi ga izbrisati ili napisati ponovno.

Natural Language Control za sva vozila (CONNECT 3.0 i CONNECT 4.0) podržava:

  • britanski engleski
  • američki engleski
  • španjolski
  • francuski
  • njemački
  • talijanski
  • češki

Natural Language Control za vozila sa CONNECT 4.0 također podržava:

  • nizozemski
  • poljski
  • portugalski
  • švedski
  • danski (uskoro)
  • norveški (uskoro)
Što je VIN i gdje ga mogu pronaći?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) jedinstveni je 17-znamenkasti identifikacijski broj vaše CUPRE. To je kombinacija brojeva i slova.

Možete ga pronaći u dokumentima vašeg vozila ili na donjoj lijevoj strani vjetrobranskog stakla kada se nalazite ispred svog vozila.

Mehr anzeigen

* Online prozračivanje raspoloživo je samo za Leon i Formentor s određenim vrstama motora. Online grijanje vozila u mirovanju dostupno je samo s grijanjem vozila u mirovanju (dodatna oprema).

** Funkcija alarma protiv krađe dostupna je samo s volumetrijskim alarmom (dodatna oprema).

*** Online mediji (Apple Music & TIDAL) i internetski radio zahtijevaju dodatnu potrošnju podataka. Možete koristiti svoj pametni telefon kao pristupnu točku spojenu na W-iFi svog vozila ili kupiti dodatni podatkovni paket za svoju CUPRU putem našeg mobilnog operatera (https://seat.cubictelecom.com).