Novi e-Racer

Leon Competición

CUPRA CONNECT 4.0 ZA CUPRA BORN.

CONNECT 4.0: NOVA GENERACIJA

Upravljajte svojim električnim vozilom na daljinu pomoću aplikacije My CUPRA.

Upravljajte svojim modelom CUPRA Born putem usluga daljinskog pristupa (Remote-Access) pomoću aplikacije My CUPRA.

Posebne funkcije za potpuno električne modele.

Dočekajte električno doba s uslugama poput e-Manager i rutinama usmjerenim na potpuno upravljanje električnim vozilima.

Proširite svoj navigacijski sustav online infotainmentom.

Navigirajte pomoću aktualnih prometnih informacija, karata i ruta. Otkrijte online govorne asistente i uživajte u web-radiju.

APLIKACIJA MY CUPRA

Upravljajte svojim vozilom na daljinu pomoću aplikacije

e-Manager.

Namjestite stanje napunjenosti baterije i punite svoje vozilo na daljinu. U svakom trenutku provjerite sve podatke vezane za stanje baterije i postupak punjenja.

Rutine.

Aktivirajte i uređujte do 5 profila* pomoću kojih se vaše vozilo puni na mjestima i u vremenima koja vi odredite.

Klima-uređaj.

Namjestite željenu temperaturu unutrašnjosti i prednjih sjedala** i regulirajte je daljinski.

PREUZMITE APLIKACIJU MY CUPRA.

APLIKACIJA MY CUPRA za iPhone
Aplikacija MY CUPRA za Android

CUPRA PLUG & CHARGE

Naše novo rješenje za punjenje revolucionaran je novi način za punjenje vašeg modela CUPRA Born na javnoj mreži.**

Besprijekorna usluga.

Čim se odlučite za stanicu za punjenje, možete uživati u jednostavnoj i sigurnoj usluzi. Zahvaljujući usluzi CUPRA Plug & Charge ne trebaju vam ni aplikacija ni kartica za plaćanje. Jednostavno se priključujete na agregat za punjenje i putem pretplate na Easy Charging na kraju mjeseca dobivate jedinstveni račun u kojem je navedena vaša ukupna potrošnja.

Pogodnosti

  • Svaki put uživajte u besprijekornoj i sigurnoj usluzi plaćanja.
  • Uštedite vrijeme i trud pri punjenju.
  • Pristup većem broju mjesta za punjenje zahvaljujući pretplati na Easy Charge.
  • Pratite svoje troškove tijekom vožnje.

ONLINE ODRŽAVANJE VOZILA

Ova funkcija obavještava vas o predstojećim održavanjima, za vas prati status vašeg CUPRA modela i olakšava kontakt s preferiranim servisnim partnerom.

Jednostavno održavanje.

Po potrebi možete putem infotainment sustava brzo i jednostavno ugovoriti termin u servisnoj radionici.

Središnje mjesto za kontakt

Osjetite vrhunsku uslugu. Jednostavno odaberite preferiranog servisnog partnera i njegovu pouzdanu uslugu te komunikacijski kanal pomoću aplikacije MyCUPRA.

Sigurnost.

Kako bi se uvijek osiguralo optimalno stanje vašeg CUPRA modela, problemi se automatski prosljeđuju vašem preferiranom servisnom partneru, koji će vam zatim poslati prikladnu obavijest.

Imate li novi CUPRA Born? Prijavite se sada i uživajte u svim pogodnostima online usluga CUPRA CONNECT.

Registrirajte svoj CUPRA model za CUPRA CONNECT 4.0.

Start Video
Generacija 4.0 - pogledajte video i uživajte u svim pogodnostima online usluga CUPRA CONNECT.

POGODNOSTI CUPRA CONNECT 4.0.

Start Video

Često postavljana pitanja

Kako mogu kreirati CUPRA ID korisnički račun u aplikaciji My CUPRA?

Kako biste kreirali korisnički račun (CUPRA ID) svojoj aplikaciji My CUPRA, kliknite na "Prijava" i zatim na "Registracija." Nakon toga navedite e-mail adresu i kreirajte lozinku. Nakon toga kliknite na "Registracija". Automatski ćete primiti e-mail potvrde. Kliknite na link u e-mailu kako biste završili registraciju. Pri prvoj prijavi korisničkim podacima možete unijeti osobne podatke (ime, prezime, datum rođenja itd.). 

Možete kreirati CUPRA ID i na stranici CUPRA Private Area.

Koja je oprema potrebna mom automobilu za korištenje usluga CUPRA CONNECT 4.0?

Usluge CUPRA CONNECT CONNECT 4.0 već su sadržane u standardnoj opremi vašeg modela CUPRA Born.

  • Ako je vaš CUPRA Born opremljen medijskim sustavom, imate pristup paketu CUPRA CONNECT za medijski sustav. On sadrži usluge vezane za sigurnost i servis, daljinski pristup (Remote Access) i infotainment aplikacije.
  • Ako je vaš CUPRA Born opremljen navigacijskim sustavom, imate pristup paketu CUPRA CONNECT za navigacijske sustave. On sadrži usluge vezane za sigurnost i servis, daljinski pristup (Remote Access), online infotainment i infotainment aplikacije.
Mogu li druge osobe upravljati mojim automobilom pomoću svog smartphonea?

Vašim se vozilom može upravljati samo putem računa primarnog korisnika. Primarni je korisnik prvi korisnik CUPRA ID-ja koji se prijavi/ulogira u vaše vozilo. Ako želite promijeniti primarnog korisnika, morate poništiti vozilo na tvorničke postavke i ponovno proći postupak prijave.

Ne mogu vidjeti svoje usluge u aplikaciji My CUPRA.

Pobrinite se za to da je postupak prijave uspješno zaključen i da ste povezali svoj CUPRA ID korisnički račun kako biste na daljinu mogli vidjeti status svih usluga putem aplikacije My CUPRA. Ako niste prijavljeni, ne možete vidjeti svoje raspoložive CUPRA CONNECT usluge.

Što je to usluga Menadžer punjenja /e-Manager?

Funkcija Punjenje baterije, kojoj možete pristupiti i u odjeljku e-Managera za aplikaciju My CUPRA, omogućuje vam manualno pokretanje trenutačnog punjenja tako da možete ranije krenuti s punom baterijom. Ona omogućuje i punjenje vozila do željene napunjenosti baterije u postocima.

Postupak punjenja optimira se radi smanjenja troškova energije. U to se ubrajaju punjenje noću ili pokretanje i završavanje postupka punjenja u skladu s potrebama kupca. Priključni kabel može se nakon završetka postupka automatski otključati ako je korisnik to odgovarajuće definirao.

Putem e-Managera u aplikaciji My CUPRA možete osim toga provjeriti sljedeće stvari:

  • Stanje napunjenosti
  • Mogući doseg
  • Preostala napunjenost
  • Priključenost utikača za punjenje
  • Status punjenja (% baterije)
  • Snaga punjenja (km po minuti/satu postupka punjenja)
  • Vrsta struje (istosmjerna struja/izmjenična struja)
Što je usluga stanica za punjenje?

Ako se prijavite na CUPRA CONNECT, detaljne informacije o stanicama za punjenje u okolini ažurirat će se. Sada možete vidjeti i njihova radna vremena, vrstu stanica za punjenje i njihovu raspoloživost. Tako ćete uvijek znati gdje možete puniti svoje vozilo u blizini.

Što je prirodna online klimatizacija?

Korisnik još prije polaska putem aplikacije My CUPRA može namjestiti željenu temperaturu unutrašnjosti vozila preko klima-uređaja. Pri vanjskim temperaturama do 4 °C korisnici također mogu prilagoditi grijanje prednjih sjedala. 

Gdje mogu pronaći Opće uvjete poslovanja i informacije o zaštiti podataka?

Odredbe o zaštiti podataka i Opći uvjeti poslovanja za uslugu CUPRA CONNECT raspoloživi su nakon postupka prijave klikom na «Pravne napomene» u izborniku svog infotainmenta. Osim toga ćete u aplikaciji My CUPRA pronaći napomene o zaštiti podataka.

Što je Deaktiviranje usluge?

Pomoću funkcija Aktiviranje usluge i Deaktiviranje usluge možete pojedinačno za svaku uslugu aktivirati ili deaktivirati prometne podatke infotainment sustava svog vozila u administriranju usluga aplikacije My CUPRA. Usto odabirom privatnog modusa (Online/Online s podacima o lokaciji/Offline) na stranici dobrodošlice, u Control centru (simbol globusa) i pod «Postavke» u izborniku infotainmenta možete aktivirati/deaktivirati sve CONNECT usluge. Pomoću funkcije Deaktiviranje usluge možete pojedinačno deaktivirati svaku uslugu, a Offline modus prekida podatkovnu vezu za cijeli infotainment sustav tako da CONNECT usluge nisu na raspolaganju.

Može li «Prijavljeni korisnik» pristupiti profilu/podacima «Primarnog korisnika»?

Ne, «Prijavljeni korisnik» nema pristup tim podacima. Uvijek kada «Prijavljeni korisnik» želi promijeniti profil «Primarnog korisnika», mora unijeti S-PIN kako bi se osigurala zaštita podataka. «Primarni korisnik» ima pristup cjelokupnom opsegu funkcija, «Prijavljenom korisniku» na raspolaganju je ograničeni opseg funkcija, dok je za «Gosta korisnika» opseg funkcija dodatno ograničen.

Koja je razlika između «Offline modusa», «Online modusa» i «Online modusa s podacima o lokaciji»?

«Online modus» omogućuje vam aktiviranje podataka o vozilu/podataka o korištenju vozila, podataka o lokaciji i V2X tehnologije (ako postoji u vozilu) s mogućnošću zasebnog isključivanja. «Offline modus» onemogućuje slanje ili primanje podataka za online funkcije. Online modus s podacima o lokaciji mora biti aktiviran za korištenje određenih funkcija poput položaja parkiranja.

Koliko dugo vrijedi moja pretplata za sluge CUPRA CONNECT 4.0?

Za sve komercijalne pakete CUPRA CONNECT 4.0 imate trogodišnju gratis testnu verziju čije trajanje počinje s datumom garancije vašeg modela CUPRA Born. Preostalo trajanje usluga vezano je za vaše vozilo i prikazuje se u trgovini. Nakon isteka gratis testne verzije morate obnoviti pretplatu preko trgovine kako biste i dalje mogli koristiti usluge.

Što je usluga Položaj parkiranja?

Usluga Položaj parkiranja omogućuje vam pronalaženje automobila neovisno gdje se nalazili. Pomoću navigacije u aplikaciji brzo ćete i jednostavno pronaći svoj automobil jer se na karti točno prikazuje gdje se vaš automobil nalazi, kada ste ga parkirali, čak i kako možete stići do njega.

Što je «Vrata i osvjetljenje»?

Ako vozilo prepozna da se stanje promijenilo / da je potrebna pozornost korisnika, šalje push-obavijest putem aplikacije My CUPRA. Prikazuju se sljedeća stanja upozorenja ako nešto u tom području iziskuje vašu pozornost:

  • Vrata: otvorena/nisu zaključana
  • Stakla: spuštena
  • Pozicijsko svjetlo; uključeno
  • Parkirna kočnica
  • Paljenje (uključeno/isključeno)
Što je Online import odredišta/Online import rute?

Možete konfigurirati odredište putovanja od kuće ili odasvud putem aplikacije MY CUPRA (na Karte --->Import rute) i prenijeti ga u navigacijski sustav vozila.

Osim toga možete dodati rutu željenom odredištu. Mogu se pohraniti razne rute s do 4 zaustavljanja po ruti uključujući odredište vašeg putovanja. 

Mehr anzeigen

KOMERCIJALNA PONUDA

Pogledajte CUPRA CONNECT Gen4 ponudu za model Born

Ako je vaše CUPRA Born vozilo opremljeno Media sustavom, uključuje 3-godišnje besplatno probno razdoblje kompleta usluga CUPRA CONNECT za Media sustav: Sigurnost i servis i Daljinski pristup. 

Nakon besplatnog 3-godišnjeg probnog razdoblja moći ćete uživati u paketu Freemium koji uključuje portfelj usluga Sigurnost i servis. Ako želite i dalje uživati u usluzi Daljinski pristup morat ćete obnoviti pretplatu, plaćanjem naknade za pretplatu.   

Ako je vaše CUPRA Born vozilo opremljeno Navi sustavom, uključuje 3-godišnje besplatno probno razdoblje kompleta usluga CUPRA CONNECT za Navi sustav: Sigurnost i servis, Daljinski pristup i Online infotainment. 

Nakon besplatnog 3-godišnjeg probnog razdoblja moći ćete uživati u paketu Freemium koji uključuje portfelj usluga Sigurnost i servis. Ako želite i dalje uživati u uslugama Daljinski pristup i Online infotainment morat ćete obnoviti pretplatu, plaćanjem naknade za pretplatu.   

 

 

SIGURNOST I SERVIS

  • Aktivacija: registracija preko QR koda
  • Brisanje korisnika / Vraćanje na tvorničke postavke
  • Pravna obavijest
  • Privatni mod i deaktivacija usluge
  • Podatkovna pretplata (preko aplikacije MyCUPRA)
  • Poziv za pomoć na cesti
  • Skrb o kupcima
  • Individualizacija
  • Trgovina u vozilu
  • Razmjena podataka iz vozila
  • Online održavanje vozila.¹ ⁴
  • Plug & Charge Online⁴

 

DALJINSKI PRISTUP

  • Punjenje baterije (e-Manager)
  • Klimatizacija na daljinu
  • Profili i tajmeri na daljinu
  • Status vozila (uklj. vrata i svjetla)
  • Položaj parkiranja
  • Izvješće o stanju vozila⁴

 

ONLINE INFOTAINMENT

  • Online prometne obavijesti²
  • Online aktualiziranje karti
  • Online izračun rute
  • Dinamična POI odredišta (stanice za punjenje)
  • Dinamična POI odredišta (parkirališta)
  • Online potpora za govorne naredbe²
  • Internetski radio
  • Online pretraživanje POI odredišta
  • Online uvoz odredišta
  • Online uvoz rute

 

Neke su usluge/funkcije podložne posebnim zahtjevima, za više informacija i cijene obnove obratite se svom CUPRA Masteru ili Skrbi za kupce.

¹ Ranije pod nazivom Planiranje termina servisa 2.0

² Uključujući Prometne znakove online i Informacije o lokalnim opasnostima.

³ Uključuje Prepoznavanje normalnog govora i Glas u tekst.

⁴ Funkcionalnost dostupan za vozila proizvedena od KT 28/22 nadalje. 

Upotreba usluga CUPRA CONNECT ("Usluge") zahtijeva posebni online ugovor sa SEAT, S.A. Poziv u nuždi već je aktiviran od trenutka primopredaje, bez potrebe za registracijom.

Dostupnost Usluga može se razlikovati od zemlje do zemlje kao i od modela do modela, modelske godine te opreme vozila. Uslugama je moguće rukovati samo upotrebom dostupnih javnih komunikacijskih tehnologija. Imajte na umu da zbog razvoja ovih tehnologija, posebno mobilnih mreža, SEAT, S.A. ne može jamčiti dosljednu dostupnost u svim zemljama tijekom razdoblja upotrebe Usluga. Moguće promjene tehnologije mogu uzrokovati njihovu trajnu nedostupnost.

Tijekom upotrebe Usluga potrebna je podatkovna veza između uređaja kupca (smartphone, tablet, računalo itd.) i podatkovnog poslužitelja. Ova podatkovna veza nije uključena u Usluge. Za dodatne informacije pošaljite upit na mail skrbokupcu(kwfat)porschecroatia(kwfdot)hr ili se obratite svom CUPRA trgovcu.

 

*Profili punjenja moraju se prethodno kreirati u vozilu i moraju biti vezani za određenu lokaciju.

** Raspitajte se kod svog CUPRA partnera koje su CONNECT funkcije kompatibilne s vašim vozilom.