CUPRA CONNECT ZA GEN3 VOZILA.

Iskoristite sve prednosti svojeg vozila marke CUPRA uz online usluge i ugrađenu povezivost za modele Ateca, Leon i Formentor.

CUPRA CONNECT App

Preuzmite aplikaciju i upravljajte svojim vozilom putem online usluga na daljinu.

Zaboravili ste zaključati vozilo?

Zaključajte ili otključajte daljinskim putem koristeći CUPRA CONNECT App.

Locirajte svoje vozilo čak i na napučenim parkiralištima

Otkrijte lokaciju svojeg vozila marke CUPRA tako što ćete putem aplikacije aktivirati sirenu i pokazivače smjera.

Postavite idealnu temperaturu prije svake vožnje

Uključite prozračivanje, klima-uređaj ili grijanje putem aplikacije*. Odredite raspored klimatizacije kako bi vaše vozilo uvijek bilo spremno.

Postavite ograničenja za područje i brzinu – bezbrižno posudite svoje vozilo drugima

Primite upozorenja u stvarnom vremenu kada vaše vozilo prekorači određenu brzinu ili napusti zadano područje.**

Upozorenja alarmnog uređaja protiv krađe u stvarnom vremenu

Primajte upozorenja u stvarnom vremenu putem aplikacije kada se aktivira alarm u vašem vozilu. Budite bezbrižni, gdje god se nalazili. **

Analizirajte svoje podatke o vožnji

Poboljšajte učinkovitost svoje vožnje. Analizirajte brzinu, potrošnju goriva i prijeđenu kilometražu. Znanje je moć.

E-HYBRID

Preuzmite posebnu kontrolu nad svojim CUPRA Leon ili Formentor e-HYBRID-om. Upravljajte svime izravno iz aplikacije CUPRA CONNECT.

Daljinsko upravljanje punjenjem vozila

Pokrenite i zaustavite proces punjenja, zakažite vrijeme punjenja ili imajte uvid u proces izravno putem aplikacije.

Pogledajte informacije o punionicama

Pronađite punionice u blizini i saznajte informacije o vrstama napajanja i radnom vremenu.

Daljinsko upravljanje klimatizacijom

Sada se sve to može prije putovanja - uključite ili isključite klima uređaj ili  postavite željeno vrijeme za automatsko uključivanje hlađenja ili grijanja.

AKTIVACIJA CUPRA CONNECTA

KREIRAJTE SVOJ CUPRA ID.

Povežite svoj CUPRA ID račun sa svojim novim CUPRA vozilom.

 

Kreiranje vašeg CUPRA ID-ja izrazito je jednostavno. Možete odabrati između aplikacije CUPRA CONNECT na svom smartphoneu ili  MyCUPRA portala.

 

PREUZMITE APLIKACIJU CUPRA CONNECT APP.

 

App Store (iOS)

Skinite aplikaciju za iOS.

 

Play Store (Android)

Skinite aplikaciju za Android.

AKTIVIRAJTE CUPRA CONNECT GEN3 USLUGE

 

Pogledajte video i doznajte detaljne upute o tome kako registrirati svoje vozilo na CUPRA CONNECT i koristiti mrežne usluge. 

Za modele CUPRA Leon, Ateca ili Formentor.

Start Video

Zajedno korak po korak do realizacije

MyCUPRA portal

1. korak

Prijavite se, unesite e-mail adresu i lozinku, potom kliknite na "Kreiraj". Neposredno nakon toga dobit ćete potvrdni e-mail za verifikaciju.

2. korak

Odaberite svoju zemlju i svoj jezik. Odaberite oslovljavanje i unesite svoje osobne podatke.

3. korak

Kreirajte četveroznamenkasti sigurnosni PIN kako biste mogli koristiti određene funkcije.

4. korak

Prihvatite opće uvjete.

DODAJTE SVOJE VOZILO.

Povežite svoj CUPRA ID račun sa svojim novim CUPRA vozilom.

1. korak

Prijavite se svojim CUPRA ID-jem putem jedanog od navedenih sustava:

1. ) aplikacije CUPRA CONNECT  2.) MyCUPRA portal   3.) infotainment sustava u vozilu

2. korak

Ako ste prijavljeni u aplikaciji ili na portalu, kliknite na "Dodaj vozilo" i unesite svoj VIN.**

3. korak

Potvrdite nalog za kupovinu kako biste CUPRA CONNECT funkcije besplatno koristili jednu godinu.***

 

** VIN (broj šasije) ćete pronaći pri dnu vjetrobranskog stakla svog automobila.
*** Za CUPRA vozila u ponudi je jednogodišnja besplatna probna verzija CUPRA CONNECT usluga.

 

AKTIVIRAJTE USLUGU.

Uđite u svoj automobil kako biste aktivirali usluge i uživali u CUPRA CONNECT GEN3 funkcijama.

1. korak

Uključite ekran infotainmenta. Provjerite da privatni modus nije namješten na maksimalno i da imate 4G i GPS vezu.

2. korak

U polje za glavnog korisnika unesite e-mail adresu Connect računa i na ključu daljinskog upravljača pritisnite gumb za otključavanje, zatim isto ponovite na drugom ključu.

3. korak

Odaberite svog preferiranog servisnog partnera odabirom iz popisa partnera u CUPRA CONNECT aplikaciji.

4. korak

Prijava je završena. Možete koristiti CUPRA CONNECT GEN3 funkcije.

OBNOVITE CUPRA CONNECT GEN3 USLUGE.

Je li isteklo besplatno probno razdoblje? Ne brinite. Obnavljanje vaše pretplate brzo je i jednostavno, jednostavno slijedite upute u videu kako biste nastavili uživati u beskrajnim mogućnostima mrežnih usluga CUPRA CONNECT GEN3.

Start Video

*Prikazana cijena CONNECT usluge u videu odnosi se na njemačko tržište. Konačna cijena za hrvatsko tržište prikazana je tijekom procesa obnove te može varirati s obzirom na tečajnu razliku i PDV.

 

 

Često postavljana pitanja za CUPRA CONNECT GEN3 usluge

Što je VIN i gdje ga mogu pronaći u svom automobilu?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski broj vašeg CUPRA vozila. Možete ga pronaći u registracijskim ispravama svog vozila ili na vanjskoj strani vozila desno dolje na vjetrobranskom staklu. Morate prijaviti svoj automobil i kreirati svoj CUPRA CONNECT profil.

Što je S-PIN?

S-PIN (Security Pin) je četveroznamenkasti kod koji se za vaš CUPRA ID kreira tijekom registracije. Potreban vam je za zaključavanje i otključavanje vozila i za upravljanje funkcijom klima-uređaja na daljinu.

Kako mogu potvrditi kreiranje svog računa radi prijave svog automobila unutar računa?

Nakon što ste kreirali svoj CUPRA ID, dobit ćete e-mail koji od vas traži verifikaciju vašeg računa. Postupak može trajati nekoliko minuta dok u pretinac ulazne pošte ne dobijete potvrdni e-mail (po potrebi pogledajte svoj pretinac neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link kako biste potvrdili svoj račun. Link vas preusmjerava na CUPRA portal, gdje se možete prijaviti svojim CUPRA ID-jem. Ako ste se registrirali, morat ćete još samo prijaviti svoj automobil i povezati ga sa svojim korisničkim računom kako biste mogli koristiti sve CUPRA CONNECT usluge.

Ako ne dobijete potvrdni e-mail, kontaktirajte CUPRA službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.

Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju CUPRA CONNECT App?

Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Za to otvorite Apple App Store odnosno Google Play Store i instalirajte raspoložive updateove.

Ako se i dalje ne možete prijaviti u svoj CUPRA CONNECT račun, otvorite CUPRA ID portal i upotrijebite e-mail adresu kojom ste se registrirali, svoje korisničko ime ili broj svog mobilnog telefona kako biste verificirali svoj račun i poništili lozinku. Ako time ne riješite problem, kontaktirajte CUPRA CONNECT službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.

Koliko vrijedi moja pretplata na CUPRA CONNECT usluge?

Razdoblje valjanosti vaše besplatne probne verzije može se razlikovati ovisno o vašoj zemlji i opremi vašeg vozila, ali traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne probne verzije morate je obnoviti kako biste i dalje mogli koristiti usluge.

Korištene usluge:

  • CUPRA CONNECT za radiouređaj (funkcije "Safety & Service" i "Remote Access"). 
  • CUPRA CONNECT za navigaciju (funkcije "Safety & Service", "Remote Access", "Online infotainment" i aplikacije za infotainment*)

*Raspoloživo samo za Leon i Formentor

Kako ću dodati vozilo svom računu?

Kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT funkcije, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju CUPRA CONNECT App i unesite VIN (identifikacijski broj vozila) svog automobila. Ovaj korak nije potreban ako se svojim CUPRA ID-jem prijavljujete izravno u infotainment sustav (vidi "11. Aktivacija u vozilu").

Što mogu učiniti u slučaju problema tijekom korištenja CUPRA CONNECT usluga?

Prvo biste trebali provjeriti raspolažete li sljedećim:

  • dobrim internetskim prijmom i vezom za prijenos podataka
  • točnim VIN brojem vozila
  • modelom koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • važećom licencom za usluge (ako je primjenjivo)

Ako se problem ne može otkloniti uz pomoć gore navedenih točaka, obratite se svom trgovcu.

Koje funkcije mogu koristiti u slučaju nepotpune aktivacije CUPRA CONNECT GEN3 usluga?

Ako CUPRA CONNECT usluge niste registrirali i aktivirali u potpunosti, možete koristiti samo zakonski predviđene usluge (javna funkcija poziva u nuždi).

Što se događa s privatnim podacima koje unesem za registraciju u CUPRA CONNECT aplikaciju ?

CUPRA raspolaže bazom podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korištenjem CUPRA CONNECT usluga pripadaju kupcu. Stoga korištenje podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.

Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.

Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se ne dijele s trećim osobama u komercijalne svrhe te se najčešće anonimiziraju (neanonimizirani podaci koriste se samo ako je to nužno). U tim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke pridržavajući se strogih sigurnosnih odredbi.

Ukrali su mi smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprečavanja zloupotrebe?

Ako ste izgubili uređaj, svoju lozinku možete promijeniti pozivanjem MyCUPRA portala s nekog drugog uređaja. Nova je lozinka potrebna ako želite koristiti usluge iz aplikacije CUPRA CONNECT App. Za dodatnu sigurnost možete promijeniti postavke tako da lozinku ponovno unesete u vremenskom intervalu od 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na računu.

U kojim su zemljama raspoložive CUPRA CONNECT usluge?

CUPRA CONNECT usluge raspoložive su u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.

Koja su vozila kompatibilna s CUPRA CONNECT GEN3 uslugama?

CUPRA CONNECT GEN3 usluge možete koristiti ako posjedujete jedan od sljedećih modela:

  • CUPRA Ateca, proizveden nakon rujna 2020.
  • CUPRA Formentor
  • CUPRA Leon
Koliko vrijedi moja pretplata na CUPRA CONNECT GEN3 usluge?

Razdoblje valjanosti vaše besplatne probne verzije može se razlikovati ovisno o vašoj zemlji i opremi vašeg vozila, ali traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne probne verzije morate je obnoviti kako biste i dalje mogli koristiti usluge.

Korištene usluge:

  • CUPRA CONNECT GEN3 za radiouređaj (funkcije "Safety & Service" i "Remote Access"). 
  • CUPRA CONNECT GEN3 za navigaciju (funkcije "Safety & Service", "Remote Access", "Online infotainment" i aplikacije za infotainment*)

*Raspoloživo samo za Leon i Formentor

Moje vozilo ne prihvaća registracijski kod. Što trebam učiniti?

Najprije provjerite je li vaše CUPRA vozilo spojeno s internetom i vrijedi li još registracijski kod koji koristite (registracijski kod vrijedi jednu godinu). Ako ovime ne možete riješiti svoj problem, pokušajte izbrisati vozilo iz garaže na MyCUPRA portalu i ponovno ga dodati. Dobit ćete novi registracijski kod koji morate unijeti u svoje vozilo.

Što podrazumijeva pojam „Aktivacija u vozilu“?

Aktivacija u vozilu omogućuje vam prijavu svog automobila dok sjedite u njemu, dakle povezivanje sa svojim CUPRA ID-jem, kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT usluge.

Pomoć za registraciju pomaže vam kod jednostavnog kreiranja CUPRA ID računa u vašem vozilu, kod prijave i povezivanja svog vozila te dodavanja u garažu. Tijekom postupka registracije možete vidjeti potrebne pravne informacije (Opće uvjete poslovanja, Smjernicu o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.

Aktivacija u vozilu moguća je za modele:

CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sustavima Media System+ i Connect System+ Navi. Također je moguće u modelu CUPRA Ateca s navigacijskim sustavom.

Kako mogu aktivirati ili deaktivirati Privatni modus?

Razne privatne moduse možete odabrati na ekranu infotainmenta u izbornicima "Service Management" (Upravljanje uslugama) i "Control Center" (Kontrolni centar) te prebacivati iz jednoga u drugi.

Kako se aktivira Privatni poziv u nuždi? Kako se on razlikuje od Javnog poziva u nuždi?

Kada vaše vozilo prepozna ozbiljan sudar zbog aktivacije zračnih jastuka ili zatezača pojaseva, automatski se uspostavlja veza s call centrom za pozive u nuždi.

Ako je aktivirana usluga CUPRA CONNECT, poziv se upućuje privatnom operateru, a ne pozivom na javni/lokalni telefonski broj za hitne slučajeve. Uz Privatni poziv u nuždi hitne službe primaju dodatne podatke u vezi s vrstom sudara kao što su lokacija, adresa, broj osoba u vozilu te ozbiljnost sudara.

Također, prosljeđuje se informacija o jeziku HMI sučelja kako biste uvijek primili pomoć na svojem jeziku, čak i u inozemstvu. Ako vaš jezik nije dostupan, pomoć ćete primiti na engleskom jeziku, bez obzira na to gdje se nalazite.

Ako želite, ostat ćemo na vezi s vama do dolaska hitnih službi. Uzmite u obzir da u pravilu ne pratimo vašu lokaciju. Vaši podaci prenose se samo u slučaju sudara radi jamčenja vaše sigurnosti. Također je dostupna manualna aktivacija značajke Poziv u nuždi putem modula s tri gumba ili zaslona infotainment sustava.

 

Kako se aktivira Poziv za pomoć na cesti? Mogu li drugi putnici u vozilu također uputiti poziv?

Poziv za pomoć na cesti uvijek se aktivira manualno, no u slučaju manjeg sudara (koji ne premašuje granicu za ozbiljne sudare) prikazat će se skočni prozor s tri gumba (Aktiviraj poziv u nuždi, Aktiviraj poziv za pomoć na cesti ili Otkaži). Svatko može stupiti u kontakt s uslugom Poziv za pomoć na cesti pritiskom središnjeg gumba u modulu s tri gumba ili putem odjeljka Telefon izbornika u vozilu.

Koji se podaci o mojem vozilu šalju tijekom Poziva za pomoć na cesti?

Kada aktivirate uslugu Poziv za pomoć na cesti, vaše vozilo prenosi podatke kao što su kilometraža (km), trenutačni status upozoravajućih žaruljica i obavijesti o kvarovima kako bi vam agenti marke CUPRA mogli pomoći i jednoznačno identificirati kvar.

Kada se aktivira, Poziv za pomoć na cesti također dijeli vrijeme i lokaciju vašeg vozila kako bi agenti znali gdje vas mogu pronaći. To je korisno ako je došlo do kvara vozila u rijetko naseljenom području, a vi ne znate gdje se točno nalazite.

Mogu li poništiti vezu između korisničkog ID-a i automobila?

Da. Idite u izbornik Infotainment u vozilu i pod stavkom "Korisnik" pritisnite "Izbriši korisnika / Vrati na tvorničke postavke". Time će se svi vaši podaci izbrisati iz vozila i iz sigurnosne kopije marke CUPRA. Ovaj je postupak obvezno provesti u slučaju prijenosa vlasništva.

Koji se podaci pohranjuju i prikazuju u podacima o vožnji?

U odjeljku Podaci o vožnji možete vidjeti pregled sljedećeg:

  • prijeđena kilometraža (km)
  • Vrijeme vožnje (sati)
  • Potrošnja goriva
  • Prosječna brzina po vožnji

 

Također, možete vidjeti specifične pojedinosti o svakoj prethodnoj vožnji ili danu. Ako je vaše vozilo hibridno, također možete provjeriti potrošnju.

Podatke o vožnji možete poništiti ili izbrisati putem aplikacije CUPRA CONNECT.

Koje se informacije prikazuju u Status vozila?

Status vozila prikazuje sljedeće informacije o vašem vozilu:

  • preostali doseg s trenutačnom razinom goriva ili razinom napunjenosti baterije
  • ukupnu kilometražu, udaljenost (km) i preostale dane do sljedećeg servisa
  • udaljenost i dane do sljedeće zamjene ulja
  • status vrata i prozora
  • status pozicije svjetala.
Kako mogu aktivirati uslugu sirena i pokazivači smjera s bilo kojeg mjesta?

Uz uslugu Sirena & žmigavci možete pronaći svoje vozilo na velikom parkiralištu kad se nalazite u radijusu od 500 m od njega. Također, možete zasebno aktivirati uslugu Sirena & žmigavci.

Ovu uslugu zbog sigurnosnih razloga nije moguće aktivirati tijekom vožnje.

 

Usluga Sirena & žmigavci funkcionirat će samo kada:

  • je vaše vozilo parkirano
  • je motor isključen
  • su poklopac motora i prtljažnika zatvoreni
  • alarmni uređaj protiv krađe nije aktivan
  • se uređaj nalazi na udaljenosti manjoj od 500 m od vašeg vozila. Provjerite je li položaj u GPS-u aplikacije točan.
Kada se aktivira alarmni uređaj protiv krađe i kako ću primiti obavijest o tome?

Opcijski volumetrički alarm aktivira se automatski kada zaključate vozilo. Ako vozilo prepozna bilo kakav pokušaj krađe, aktivirat će alarmni signal (koji se sastoji od alarmnog zvuka koji se izdaje do 30 sekundi te uređaja za svjetlosno upozorenje koji treperi do 5 minuta), a u aplikaciji CUPRA CONNECT primit ćete obavijest o tom događaju. Također, šalje se automatski e-mail.

U obavijesti se nalaze informacije o tome jesu li neuobičajene aktivnosti registrirane na vašem vozilu ili unutar njega te je li se promijenio nagib vašeg vozila. Također, primit ćete obavijest o tome u kojem je dijelu vozila došlo do provedbe (pokušaja) pristupa (vanjski dio ili unutrašnjost vozila) te datum i vrijeme događaja.

Kako mogu konfigurirati obavijesti o području kretanja vozila (Area Alert)?

Usluga Obavijesti o području informira vas kada se vozilo nalazi unutar unaprijed definiranog područja. Na primjer, ako ste vozilo posudili nekome tko je vozilom ušao u ili izašao iz određenog područja, primit ćete e-mail i automatsku obavijest kako biste mogli provesti prikladne mjere.

Možete stvoriti do 10 područja, no istovremeno možete aktivirati samo do 4 obavijesti. Također, možete odabrati hoće li obavijest biti kontinuirana, jednokratna ili uvijek aktivna. Usluga Obavijest o području tolerira do 25 metara razlike prije slanja obavijesti.

Kako mogu konfigurirati obavijesti o brzini?

Ako posuđujete svoje vozilo nekome, obavijest o brzini izvješćuje vas ako vaše vozilo prekorači unaprijed zadano ograničenje brzine. Možete stvoriti do 10 obavijesti o brzini, no istovremeno možete aktivirati samo do 2 obavijesti. Također, možete odabrati hoće li obavijest biti kontinuirana, jednokratna ili uvijek aktivna.

Provjerite povijest obavijesti u aplikaciji CUPRA CONNECT.

Kako funkcionira Planiranje termina servisa? Koje se vrste podataka o vozilu automatski prenose?

Kada vam infotainment sustav u vozilu pošalje podsjetnik na predstojeći inspekcijski servis, vaš preferirani servisni partner (PSP) prima obavijest. Servisna radionica zatim stupa u kontakt s vama radi dogovaranja termina putem preferiranog načina za stupanje u kontakt (e-mail ili telefon).

Vaš PSP primit će sljedeće informacije o vašem vozilu:

  • vaše podatke za kontakt (ime i prezime, telefonski broj i e-mail)
  • podatke o vozilu (VIN broj, modelsku godinu, model vozila)
  • kilometražu
  • vrstu inspekcijskog servisa (zamjena ulja, servisni interval)
  • datum i vrijeme obavijesti
  • broj dana do sljedećeg inspekcijskog servisa i zamjene ulja.
Što je usluga Punjenje na daljinu (ili e-Manager)?

Usluga e-Manager namijenjena je upravljanju postupkom punjenja modela e-HYBRID. Usluga e-Manager omogućuje vam pokretanje i zaustavljanje postupka punjenja ili zakazivanje vremena postupka punjenja.

Također, uslugom e-Manager možete se koristiti za postavljanje najveće struje punjenja (čime poboljšavate upotrebu baterije i produljujete njezin vijek trajanja).

Uz e-Manager unutar aplikacije CUPRA CONNECT možete provjeravati sljedeće:

  • status punjenja
  • mogući doseg vožnje
  • preostalu razinu punjenja
  • je li priključak za punjenje spojen.
Što je usluga Vrijeme polaska?

Za modele CUPRA e-HYBRID možete postaviti vremena polaska za vozilo putem aplikacije CUPRA CONNECT te kontrolirati temperaturu prije početka vožnje.

Vaše vozilo aktivira se pravovremeno prije polaska i automatski puni bateriju i/ili prilagođava klimatizacijske kontrole u zakazano vrijeme polaska.

Usluga Vremena polaska također vam omogućuje da postavite sljedeće:

  • ograničenje punjenja baterije
  • najveću amperažu
  • noćnu upotrebu
  • lokacije punjenja.
Mogu li konfigurirati svoj model CUPRA e-HYBRID da me obavijesti po završetku postupka punjenja?

Da, možete primiti automatsku obavijest nakon što baterija vašeg vozila bude u cijelosti napunjena.

31. Je li Amazon Alexa dostupna na hrvatskom tržištu?

Amazon Alexa nije dostupna na hrvatskom tržištu, već samo za određene modele Leon i Formentor i to u zemljama: Španjolska, Njemačka, UK, Francuska, Italija, Irska i Austrija.

Mehr anzeigen

 * Daljinska ventilacija dostupna je samo za Leon i Formentor s određenom motorizacijom. Daljinski pomoćni grijač dostupan je samo s dodatnim grijačem za parkiranje.