- Novi model marke CUPRA predvodi put budućnosti dizajna marke koji zadržava svoju izazovnu osobnost
-
Nakon svjetske premijere u Berlinu, direktor za dizajn marke CUPRA, Jorge Diez, govori o tome kako je bilo stvarati 100 % električno SUV coupe vozilo
-
CUPRA Tavascan revolucija je dizajna marke sa svoja karakteristična tri trokutasta oka u glavnim svjetlima, osvijetljenim logotipom i nikad prije viđenom unutrašnjom središnjom konzolom
Svaki novi model započinje vježbom kreativnosti za dizajnere. Nema ograničenja. Mora se isticati, ostaviti bez daha i predvoditi put ka budućem jeziku dizajna marke. Možda baš taj model bude biti primjer za smjer kojim marka želi ići dalje, ili pak može postati nešto dostižno i opipljivo. Upravo je to bio slučaj s modelom CUPRA Tavascan. Predstavljen je 2019. na Salonu automobila u Frankfurtu kao konceptualno vozilo koje je iznenadilo svojim odvažnim linijama i revolucionarnim dizajnom. Četiri godine kasnije ponovno je zapanjio svijet tijekom svoje svjetske premijere u Berlinu, model koji nije izgubio ni grama svoje osobnosti, a istovremeno je održao lajtmotiv marke CUPRA - ako je zamislivo, onda je i ostvarivo.
Dio budućnosti. Kad su direktor za dizajn marke CUPRA, Jorge Diez, i njegov tim počeli izrađivati nacrt za prijedlog za novi električni SUV coupe model, znali su da će neki misliti da je previše: "Kad želite stvoriti nešto jedinstveno, kad želite stvoriti jaku osobnost, ne možete svima udovoljiti. Time biste izgubili svoj identitet, a marka CUPRA to ne radi", kaže Diez, te dodaje "kao dizajneri, imamo obvezu pomicati granice bez razmišljanja što će ljudi o tome reći , kako bismo pratili svoj put. Upravo smo to činili s modelom CUPRA Tavascan. Ne radi se o odgovoru na promjene, nego o vozilu koje donosi promjene."
Izuzetno emotivan. Model CUPRA Tavascan drugo je 100% električno vozilo marke. Model s jakom osobnošću koja izražava novi način na koji radimo stvari. "Prednja tamna maska daje mu sportski i jedinstven identitet, a u kombinaciji s progresivnim, skulpturalnim dizajnom poklopca motora u obliku slova V zajedno stvaraju snažan osjećaj napetosti", kaže dizajner. Dodatak ovom dizajnu koncepta vanjskog izgleda novi je izgled prednjeg dijela stvoren karakterističnim dojmom koji ostavljaju tri trokutasta oka u glavnim svjetlima. "Ona su nova legenda marke, koja u kombinaciji s prvi put osvijetljenim logotipom, odražavaju snažan identitet marke CUPRA."
Nove legende za prvi u liniji. Ako je vanjski izgled modela CUPRA Tavascan evoluirao u budući dizajn marke, onda je unutrašnjost još revolucionarnija. Karakter o kojemu govori Diez prisutan je i u unutrašnjosti uz još jednu reprezentativnu legendu ovog modela - njegovu središnju konzolu. "Za nas je to umjetničko djelo koje do sada nije viđeno, najlegendarniji dio unutrašnjosti koji pokazuje konzolu koja podržava cijelu instrumentnu ploču i oblikuje skulpturiranu, futurističku unutrašnjost", kaže direktor za dizajn marke CUPRA. "Ovi elementi pojačavaju osjećaj prostranosti u kabini, te u kombinaciji s progresivnim ambijentalnim osvjetljenjem stvaraju jedinstven i karakteran jezik dizajna."
Dio nas. Travanjska svjetska premijera modela CUPRA Tavascan u Berlinu rezultat je godina rada marke koja nikada nije prestala iznenađivati u ovom kratkom vremenu koliko postoji, a svakim novim modelom ide korak dalje. Za dizajnerski tim, bilo je to puno više od same premijere. "Svaki put kad konačno predstavimo novi model javnosti, za nas je to vrlo poseban trenutak. To je ostvarenje sna, nakon napornog rada. Jednostavno nevjerojatno", zaključuje Jorge Diez.