- Španjolski redatelj pridružuje se timu CUPRA plemena jačajući time vezu između marke CUPRA i filmske industrije
- Marka CUPRA i J.A. Bayona potaknut će mlade talente s pomoću dva natječaja za kratke filmove u suradnji s visokom filmskom školom Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC)
Pleme marke CUPRA bogatije je za jednog novog člana. Radi se o španjolskom redatelju i producentu J.A. Bayoni, koji je postao globalni ambasador marke CUPRA s ciljem promoviranja kreativnih i inovativnih rješenja koja dolaze iz Barcelone. Novi je ambasador najavljen danas tijekom događanja koje je održano na lokaciji CASA SEAT. Ovom suradnjom marka CUPRA jača svoju vezu sa svijetom kinematografije nakon što je postala službeni automobilski partner filmskog festivala Sitges.
"Karijera J.A. Bayone snažno je povezana s markom CUPRA. U kratkom vremenskom razdoblju marka CUPRA i redatelj ostavili su trag u automobilskom, odnosno filmskom svijetu, zahvaljujući svojoj "divljoj" prirodi. Marka CUPRA i J.A. Bayona imaju zajedničku strast: osjećaji su nam u središtu svega što radimo, a svijet nadahnjujemo iz Barcelone. Tvrtka J.A. Bayone kao novi ambasador odražava našu ambiciju da postanemo istinski globalno španjolski", izjavio je Wayne Griffiths, generalni direktor marke CUPRA.
Rođen i odrastao u Barceloni, J.A. Bayona jedan je od najmlađih redatelja koji je ostvario međunarodni uspjeh. Svoj redateljski debi imao je s filmom Sirotište (The Orphanage) (2007.) koji je premijeru imao na Međunarodnom filmskom festivalu u Cannesu te je osvojio sedam nagrada Goya, uključujući onu za najboljeg novog redatelja. S filmom Nemoguće (The Impossible) (2012.) osvojio je pet nagrada Goya, a film je protagonistici Naomi Watts donio nominaciju za najbolju žensku ulogu za nagradu Oscar. Nakon ovih uslijedili su naslovi poput Sedam minuta nakon ponoći (A Monster Calls) (2016.), Jurski svijet: Pad Kraljevstva (Jurassic World: Fallen Kingdom) (2018.), Penny Dreadful (2014. - 2016.) i Gospodar prstenova: Prstenovi moći (The Lord of the Rings: The Rings of Power) (2022.). Njegov najnoviji film Society of the Snow (2023.) Filmska akademija izabrala je kao predstavnika Španjolske za nagradu Oscar 2024. te je nominiran za nagradu Zlatni globus u kategoriji najboljeg igranog filma koji nije na engleskom jeziku.
Što se tiče marke CUPRA, stvorena je 2018. s ciljem propitivanja statusa quo. U samo pet godina osvojila je više od 165 međunarodnih nagrada i jedna je od najbrže rastućih marki automobila u Europi.
"Marka CUPRA i ja imamo zajedničku viziju emotivnog i inovativnog svijeta. I baš poput marke CUPRA, sve što radim, radim sa strašću. Zbog toga ćemo surađivati na različitim kulturnim projektima zajedno s drugim organizacijama kako bismo ostatku svijeta približili mlade talente iz Barcelone," izjavio je J.A. Bayona.
Tijekom događanja marka CUPRA i Bayona najavili su da će u suradnji s visokom filmskom školom Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC) pokrenuti dva natječaja kako bi pronašli mlade kreativne talente sljedeće generacije kojima će pomoći u razvoju karijera u svijetu kinematografije.
Prvi će natječaj biti za kratke filmove, a namijenjen je mladim talentima od 17 do 23 godine starosti. Pobjednik natječaja dobit će punu stipendiju za razvoj svog kinematografskog talenta u ESCAC-u. Drugi natječaj namijenjen je mladima između 21 i 30 godina koji su diplomirali ili magistrirali odnosno koji su bivši studenti ESCAC-a. Natječaj će se održavati na godišnjoj razini, a pobjednik će primiti potporu za produkciju i promociju svog kratkog filma.
Kao dio partnerstva marke CUPRA i J.A. Bayone, marka je ovom španjolskom redatelju i producentu isporučila model vozila CUPRA Formentor e-HYBRID. Uz to, marka CUPRA sponzorirala je koncert pod naslovom The Universe of J.A. Bayona, koji je održan 8. prosinca u opernoj kući Liceu.
CUPRA pleme u filmskoj industriji
J.A. Bayona pridružio se timu CUPRA plemena koji članove ima diljem svijeta: od sporta, uključujući nogometaše nogometnog kluba Barcelona Marca ter Stengena i Alexia Putellasa, do umjetnosti, poput glumca Daniela Brühla i urbanog umjetnika TvBoya. Svaki od ambasadora marke CUPRA s tom markom dijeli strast, odlučnost, izuzetnu učinkovitost te sposobnost pomicanja i ispitivanja granica.