Novi e-Racer

Leon Competición

05.11.2020

Platforma „CUPRA e-Garage in Cape Formentor”

  • Cilj marke jest svim svojim kupcima ubuduće omogućiti pristup interaktivnom virtualnom prostoru
  • Na platformi je obuku prošlo već više od 600 CUPRA Mastera
  • Digitalna strategija marke CUPRA obuhvaća stvaranje platforme za koncerte s prijenosom uživo, čime ljubiteljima glazbe želi omogućiti uživanje u nastupima omiljenih izvođača
  • Marka će također sudjelovati u snimanju TV serije o vozilima vrhunskih performansi za platformu s videozapisima dostupnim na zahtjev

Kako bi upotpunila uvođenje svoje nove ponude vozila na tržište, marka CUPRA danas je predstavila strategiju digitalizacije koju će provoditi u svim svojim poslovnim područjima. Kako bi što bolje mogla provoditi ovaj digitalni akcijski plan, ova je automobilska marka stvorila virtualnu platformu naziva "CUPRA e-Garage in Cape Formentor".

Razvijena u suradnji s društvom Mediapro Group sa sjedištem u Barceloni i njegovim partnerskim društvom za inovacijske usluge Visyon, ova internetska platforma interaktivan je, virtualan prostor u okviru kojeg korisnici mogu postaviti svoj avatar i komunicirati s drugim ljudima putem govora i unosa teksta. 

Ovaj digitalni svijet imitira prostore diljem svijeta koji su ekskluzivno namijenjeni za marku CUPRA te je virtualno smješten na otoku koji je nadahnuo stvaranje modela Formentor, prvog vozila dizajniranog ekskluzivno za ovu marku. Korisnici mogu istraživati modele marke CUPRA te otkrivati kolekcije životnog stila i svih mogućih vrsta sadržaja marke. Ovaj prostor također ima auditorij za održavanje prezentacija uživo.

"CUPRA je suvremena marka stvorena u 21. stoljeću, a kao digitalni predvodnik nastoji iskoristiti tehnologije kako bi u samu srž svoje strategije postavila ljude i emocije. Uz nove modele imamo priliku na drukčiji način doprijeti do većeg broja automobilskih obožavatelja. U pogledu toga je platforma 'CUPRA e-Garage in Cape Formentor' početak našeg putovanja prema stvaranju novih digitalnih doživljaja. Cilj je tu platformu učiniti mjestom sastanka za CUPRA Tribe, zbog čega će ubuduće biti dostupna svim kupcima diljem svijeta", najavio je Antonino Labate, direktor nadležan za područje strategije, poslovnog razvoja i operacija marke CUPRA.

 

Nove digitalne inicijative

U okviru interaktivne konferencije za medije koja se održala na virtualnoj platformi, rukovoditelji marke pružili su pregled nekih uzbudljivih projekata koji su dio digitalne strategije marke CUPRA. Ignasi Prieto, voditelj odjela za marketing, naglasio je da marka radi na razvoju platforme za prijenos koncerata uživo, na kojoj će ljubitelji glazbe moći komunicirati sa svojim omiljenim izvođačima i uživati u ekskluzivnom sadržaju. Također, dodatno digitalno iskustvo koje je marka CUPRA pripremila za predstojeće mjesece obuhvaća suradnju s TV serijom usredotočenom na vozila vrhunskih performansi, a ona će se emitirati na platformi s videozapisima dostupnim na zahtjev.

Prieto je usto naglasio da će se ambasadori marke kao što su Marc ter Stegen, Mattias Ekström i Fernando Belasteguín pridružiti virtualnom svijetu marke CUPRA vlastitim avatarima.

Konvencija CUPRA Mastera

Dana 28. listopada na platformi "CUPRA e-Garage in Cape Formentor" održala se prva konvencija CUPRA Mastera. Više od 600 CUPRA Mastera iz 35 zemalja okupilo se virtualno kako bi prošli potrebnu obuku i postali stručni prodajni savjetnici marke. Kao što je objasnio Khaled Soussi, voditelj razvoja mreže trgovaca i korisničkog doživljaja, marka je iskoristila tehnologiju i tzv. "igrifikaciju" (eng. "gamification") radi osiguravanja interaktivnog edukativnog iskustva, u okviru kojeg su CUPRA Masteri imali priliku učiti o strategiji marke od stručnjaka marke CUPRA i provjeriti svoje znanje u okviru eliminacijskog natjecanja, i to iz vlastitih domova.

Nakon otvaranja prvog europskog objekta CUPRA Garage u Hamburgu u Njemačkoj marka nastavlja stvarati ekskluzivnu distribucijsku mrežu s fleksibilnim novim formatima koji premašuju tradicionalne usluge autokuća. Marka CUPRA širi svoju mrežu i do kraja godine namjerava imati gotovo 520 stručnih prodajnih mjesta marke CUPRA diljem svijeta, a trenutačno je u tijeku proces zapošljavanja većeg broja CUPRA Mastera.