Novi e-Racer

Leon Competición

07.09.2021

CUPRA ima ambiciju biti potpuno električna do 2030. godine

  • Konceptno vozilo CUPRA Raval prvi se puta pojavilo u javnosti na događaju prije otvorenja novog objekta City Garage u Münchenu

  • Griffiths: " CUPRA Raval suprotstavlja se konvencijama donoseći emocije u električno doba. Gradsko električno vozilo prvo ćemo predstaviti na tržištu kao vozilo marke CUPRA"

  • Prva se vozila modela CUPRA Born već proizvode u tvornici u Zwickau

  • CUPRA proširuje svoju globalnu maloprodajnu mrežu novim objektom City Garage u Münchenu i najavljuje skorašnje otvaranje objekata u Milanu, Madridu, Rotterdamu, Lisabonu i Berlinu

München - Marka CUPRA stigla je na Međunarodni salon automobila IAA u Münchenu kako bi predstavila buduću električnu viziju marke. Njezino najnovije konceptno vozilo CUPRA Raval prvi se puta pojavilo u javnosti na događaju prije otvorenja objekta CUPRA City Garage u Münchenu.

 

 

Na tom događaju, izvršni direktor marke CUPRA, Wayne Griffiths, osvrnuo se na električnu ofenzivu marke: "Naša je ambicija postati potpuno električnom markom do 2030. godine. Ove godine na tržište uvodimo model CUPRA Born, a CUPRA Tavascan stiže 2024. godine. CUPRA Raval suprotstavit će se konvencijama unoseći emocije u novo električno doba sa svojom radikalnom interpretacijom gradskog električnog modela koji na tržište treba stići 2025. Prvo ćemo ga predstaviti kao vozilo marke CUPRA i pomno ćemo pratiti kako kupci prihvaćaju električna vozila i uvođenje infrastrukture u Europi". Ovaj će koncept utjecati na cestovnu verziju gradskog električnog vozila, a bit će i novi predvodnik za poduzeće u smislu elektrifikacije i tehnologije.

Gradsko električno vozilo strateški je stup poduzeća, rekao je Griffiths. SEAT S.A. zajedno s Volkswagen koncernom igra ključnu ulogu u razvoju gradskog električnog projekta. SEAT S.A. razvija vozila urbane električne obitelji, dok Volkswagen razvija platformu i CARIAD softver. Ambicija je proizvesti više od 500.000 vozila godišnje u Španjolskoj za različite marke koncerna, od 2025. godine nadalje.

Na temelju ovog projekta, poduzeće ima ambiciozan plan u Španjolskoj, nazvan Future: Fast Forward. Glavni pokretač ovog plana je proizvodnja gradskog električnog vozila u Španjolskoj, koje bi moglo postati motor za transformaciju španjolske automobilske industrije, drugog najvećeg proizvođača automobila u Europi.

 

 

 

Eksponencijalni rast

Na događaju prije otvorenja, Griffiths je objasnio kako CUPRA nastavlja rasti iznad svih prvotnih očekivanja. Od njezinog predstavljanja na tržištu prije tri godine, nekonvencionalna izazivačka marka prodala je više od 100.000 vozila. Potaknuti uspjehom modela Formentor, koji predstavlja dva od tri vozila koje je marka prodala u razdoblju od siječnja do kolovoza ove godine, CUPRA je zabilježila troznamenkasti rast u odnosu na isto razdoblje 2020. godine. Marka je također premašila svoj početni cilj i dosegla promet od milijardu eura tijekom 2021. godine. Marka CUPRA je uspješno uspjela ostaviti snažan trag u Europi na tržištima kao što su Njemačka, Španjolska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Italija i Francuska, a proširila se i u inozemstvo na zemlje kao što su Meksiko, Izrael i Turska. 

 

 

Novi objekt City Garage u središtu Münchena

Kao dio svoje globalizacijske strategije, CUPRA je odabrala München za otvaranje svog najnovijeg objekta City Garage, na jedinstvenoj lokaciji u središtu njemačkog grada. Otvoreni fasadni prostor inspiriran je garažom i posvećen je marki CUPRA. Smješten je u kultnoj zgradi na trgu Odeonsplatz, a elementi dizajna marke CUPRA spojeni su unutar originalnih arhitektonskih elemenata i materijala zgrade poštujući povijest prostora.

Griffiths objašnjava viziju stvaranja ovog novog maloprodajnog okruženja za gradska područja: "Uz objekte City Garage želimo povezati gradove i njihovu kulturu, ugostiti događaje i izložbe te pridonijeti razvoju novih lokalnih talenata i suradnji. Bit će smješteni na kultnim žarištima i inspirirani gradom u kojem će se nalaziti."

Novi objekti City Garage omogućit će marki da ponudi nekonvencionalno i jedinstveno korisničko iskustvo, stavljajući ljude u središte svoje distribucijske strategije. Nakon gradova Ciudad de México i Hamburg, Griffiths je najavio sljedeće nove objekte: "Sutra otvaramo novi objekt City Garage u Milanu, a vrlo skoro bit ćemo prisutni i u Madridu, Rotterdamu, Lisabonu i Berlinu. Tijekom 2022. godine planiramo otvoriti i objekt City Garage u Sydneyju. Naša je ambicija postati globalnom markom, stoga ćemo izgraditi jaku mrežu diljem svijeta i obučiti više od 1200 CUPRA stručnjaka do kraja 2022. godine."

 

 

 

Rođena da postane impulsom nove generacije

CUPRA je započela proizvodnju svog prvog potpuno električnog vozila, CUPRA Born, u tvornici u Zwickau u Njemačkoj. Ovo vozilo s DNK-om marke CUPRA rođeno je da postane impulsom nove generacije i ima za cilj dokazati da se performanse i elektrifikacija savršeno slažu.

Model CUPRA Born dodaje nove emocije električnim vozilima i vožnji. Njegov je dizajn inspiriran živošću četvrti El Born u Barceloni: "Model CUPRA Born također će postati impulsom transformacije poduzeća i početka ofenzive električnih proizvoda marke CUPRA. Ovim vozilom želimo povećati kombinaciju marke CUPRA na 20 % ukupne prodaje SEAT S.A. Model.

CUPRA Born bit će na tržištu od studenog i njegovo će uvođenje na tržište pokrenuti novu distribucijsku strategiju za drukčiji odnos s kupcima", rekao je Griffiths.

Model CUPRA Born pomoći će poduzeću da ispuni europske ciljeve te će pridonijeti smanjenju globalnih emisija CO2. Istovremeno će otvoriti vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisutnost marke u naelektriziranim zemljama. K tomu, model CUPRA Born pridonijet će ravnopravnosti spolova u korisničkoj bazi marke, a bit će u ponudi uz pretplatničke ugovore uz mjesečnu naknadu.

 

 

 

Oslobađanje pobunjenika za električno doba

 

Marka je u Münchenu predstavila konceptno vozilo CUPRA Raval, najradikalniju interpretaciju gradskog električnog vozila, koja bi trebala biti uvedena na tržište 2025. godine. Konceptno vozilo CUPRA Raval zasniva se na dizajnerskim temeljima 100 % električnog gradskog vozila. Cestovna verzija kombinirat će upečatljiv dizajn i zadivljujuću dinamiku te će se temeljiti na kratkoj platformi MEB Volkswagen koncerna.